Liqua e-liquidek (utántöltő folyadék): teszt 2

Múlt évben már írtam a liqua e-liquedekről egy bejegyzést. Itt olvasható: http://birozoltan.blogspot.com/2014/01/liqua-e-liquidek-utantolto-folyadek.html
Azonban eljött az idő, hogy egy kicsit frissítsem - hiszen új ízek jelentek meg a piacon.
Még mindig tartom az álláspontomat, hogy ez az e-liquid márka megbízható és jó, elfogadható áron.
Inkább ilyet szoktam venni, mint valami noname márkát.
Tavalyi top 24 összeállításból, még szoktam venni ezeket az ízeket: Berry Mix (az egyik legjobb, de már annyit mind vettem - hogy már egy kicsit unom) , Cuban Cigar Tobacco (még mindig jó), Cherry (időnként szoktam még venni), Apple (az almás is elég jó), Strawberry (az epret ki nem szereti?), Grape (és időnként szőlő) + French Pipe - ezt már nemnagyon veszem, mert olyan büdös, hogy az hihetetlen.
Mostanában azonban inkább az új aromákat veszem... Amelyek elég jók. Nézzük is mik jelentek meg ebben az évben:

Mild Kretek Tobacco
Szó szerint egy nagy fos. Nemtudom mit akartak ebből kihozni. A leírások szerint Indonéz ízvilággal rendelkezik, Virginia Tobaccohoz hasonlít, szegfűszeg és keleti fűszerekkel megspékelve.
Borzasztó - annyira száraz. Ez nekem sanos nem jött be.
De az tuti, hogy különleges. (ha kiakarod próbálni rajta! - de egy jó tanács, 10 ml- es kiszerelésűt vegyél)
Pontszámom: 2

Peach
Ez már sokkal jobb. A barackos szerintem elég jól sikerült. Átlátszó és emiatt (meg a viszokozítása is besegít) kíméli a porlasztónkat is. Finom őszibarack íze van: igaz, hogy egy idő után olyan mint a Turbo rágó. Ajánlom azoknak, akik állandóan cserélgetik az ízeket. Időnként lehet venni ebből is. 
(én kicsit szoktam)
Pontszámom: 6

Two Mints


Ez lett az egyik nagy kedvencem: talán a berry mixet is leszorította. Két mentol: azaz erősebb mint a sima. (van olyan is) De inkább helyesbítenék: nem erősebb (talán egy kicsivel) - de az íze másabb. Azt hiszem más mentol aromával keverték össze, vagy nemtudom - de gratulálok nekik. Végre egy jó mentolos liquid! Ajánlom mindenkinek. Lehet nyugodtan venni 30 ml -es kiszerelést.
Télen - de főleg nyáron ideális.
Pontszámom: 10

RY4 

Azt hiszem ezt közkívánatra dobták a piacra. RY4 minden termékcsaládban szerepel: Dekangnál régebben nálam bevállt. (és nemcsak nekem) Leírás szerint az RY4 dohány ízzel rendelkezik (de lágy tónusokkal) + megspékelve karamell és vanilía utóízzel.
Bevallom, ilyet csak egyszer vettem (hogy próbáljam már ki) - rendben volt. Szerintem közepes.
Dekang anno lehet hogy jobb volt. Amúgy sajnos ezt a fajta aromát elég nehezen lehet beszerezni. 
(online shopokban árúsítják inkább)
Pontszámom: 6

Virginia Tobacco


És megérkezett ez is... újabb dohány aroma. Ezt az RY4 -el vettem - hát talán egy kis különbség van a kettő között, de őszintén megvallva: nem tudtam kirívó különbséget tenni a kettő között. Hogy melyik jobb? - azt most hadd hogy ne én döntsem el. (na jó, talán az RY4)
Örülök, hogy a liqua bővíti a termékeit: legalább van miből választani.
Kipróbálásra ajánlom (10 ml) lehet nálad bevállik.
Pontszámom: 5

Red Oriental Tobacco


Végre egy különlegesség - kelet ízei. Kína - jó kis dohánnyal (valami gyümölcsös nuansszal) + dió + fűszerek. Diót elvétve éreztem, gyümölcsöt is ritkán ... vagy tudja a fene - biztos még kipróbálom, mert egyedi az aromája.
Pontszámom: 7

Two Apples
Van a Liquanak szimpla Apple termékje is: zöldalma íze van. Two Apples - másabb. És igen friss piros alma íze van. - szerintem jól sikerült és még valószínű, hogy veszek belőle.
Pontszámom: 7

Licorice


Utoljára hagytam azt az aromát, amelyik a legnagyobbat ütött. Hihetetlen! 
Akár azt is ráírhatták volna, hogy Hungarian Negro : mert biz Isten 100 % - hogy az.
Leírások szerint: ánizs, cukorka.
Zseniális. De vigyázz! - mert egy kicsit túl édes.
Nagy kiszerelésben is megveheted - mert biztos nem marad a polcodon.
Pontszámom: 9

És kb ki is merült az új liqua aromák tesztje. Nem tudni, hogy lesz-e még... mert ahogy látom, a cég most inkább a Liqua Q termékcsaládra fekteti a hangsúlyt.. ami így néz ki:

Sőt még saját elektromos cigarettát is a piacra dobott - amit ha jól elemzek - egy egyszerű egoról beszélünk (Liqua designal felturbózva) - viszont elég olcsó. A teljes pakk (porlasztóval és akkuval) 6500 FT. Megrendelhető pl az http://ecigi-bolt.hu webshopból.
Nemsokára én is átállok a Liqua Q folyadékokra - letesztelem őket ... és majd megírom, hogy milyenek is valójában. (lehet csak a külső változott, meglátjuk)

Addig is kívánok mindenkinek jó vapelést!
Oldalak:


Címkék: , , , , ,

1 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban