200K

El is felejtettem megköszönni a 200 ezres látogatottságot. Nézzük hogyan fejlődött az én kis blogom.
2012 május 24 kezdtem el ide írkálni... 2014 január 10 -én értem el a 100 ezres kattintást. És most rá egy évre (na jó egy kicsit több) megduplázódott. Nézzünk néhány statisztikát.


Látszik: hogy 2014 -ben valami történt: és ha a szimatom nem csal - akkor ez a torrentoldalakról szóló bejegyzéseimnek köszönhetem. Az illegális dolgok érdekelnek bennünket.
A nagy boom után csökkenés következett be - és máig ez konstans maradt. (napi kb 300 - 500 klikkelés)


Amiért magyarul írom a bejegyzéseket, ezért várható volt, hogy a legtöbb klikkelés nem Sri Lankáról, hanem Magyarországról jön. (137 ezer körül), utánna Románia, Amerikai Egyesült Államok, Németország, Szlovákia... A böngészők népszerűsége is szépen kivehető: Chrome az első utánna Firefox, Internet Explorer, Safari... legvégén meg a szegény Opera szerepel.

Leglátogatottab bejegyzések

Hát persze, hogy a torrentoldalakról szóló bejegyzések a menők. Mindenki meghívók után kutatnak a google-n. Igaz én is felkínáltam néhány meghívót a rendszeres olvasóimnak: de ez az ajánlat már nem érvényes. Tehát ha kérhetem ne küldözgessetek emaileket ez ügyben.
Mja és a blog kinézete egy jó darabig nem fog változni. 

Na ennyi volt. 
Köszi!
Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban