Magyar Youtube Csatornák: 4.Turi Tamás

Nagyon aktív emberke - naponta tölti fel a videókat a Youtubra: igazi vlogger... és nemcsak!
Ajánlom a csatornáját, mert sok érdekes dolgot közöl: pl hogyan kell photoshoppolni, zenét szerkeszteni meg egyebek. Eleinte bevallom egy kicsit unalmasnak tűnt ... de ahogy egyre többet kattintgattam reá - megszoktam. Jól csinálja - mert nem bújik álarc mögé. Én elhiszem neki, hogy ő tényleg ilyen - és élvezem követni őt minden nap.
A vlogosokodását Deli Péterhez (Herby) hasonlítanám. Van bennük valami közös. (nemhiába nézik egymás csatornáját) pl a vonások (beszéd), de ez normális.
Herby vagy Turi Tamás?



Jelenleg a legnézetebb videója a Flyer analizátor
Turi Tamás inkább: hiszen látszik, hogy ő a minőségre is törekszik. A videóit megszerkeszti - és mindegyiknek van valami tematikája.
Nem úgy mint Herbynek - aki rengeteg videót tölt fel - szerintem csak azért mert már mániákus Youtubos. Minden szart feltesz ... és ez engem zavar. Persze nem kell nézni - de valahogy mégis foglalkozok vele - mert kiszorítja a többi Youtubost. ... Mindenki őt Isteníti és őrá akar hasonlítani : ami rossz!
Szóval én Turi pártján állok - sajnálom.
Kövesd te is!
Felirakozók jelen pillanatban: 12,952



Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban