Ma is Bicikli

A képen nem az én biciklim látható: ez csak egy netes fotó.
(de megigérem ezentúl készítek sajátot, csak valahogy mindig elfelejtem)


Mint majdnem mindennap, (micsoda alliteráció) ma is elindultam végigtekerni a várost ...
Munka után jaj de jó is volt. Eléggé fáradt voltam, de gondoltam nehogy már ilyen szép időben kihagyjam az alkalmat. (eddig eléggé hideg idő volt)
Tekertem is nekije, csak már nem bírta a bicikli. Na de nemsokára megérkezik az új bringa, aztán nemcsak zilahi tötykölődés lesz itt.
Ma eléggé tűrhető volt a forgalom: még a kamionok is szépen kikerültek (nem szokásuk).
Örülök annak is: hogy ebben a szar kis városban egyre több biciklist lehet látni. Szoktam is integetni nekik: hogy ,, ce faci mă ?" A taxisokat viszont még mindig nagyon rühellem. Azok a legszemtelenebbek. Épp hogy hagynak nekem egy kis helyet ... volt olyan , hogy úgy elhajtott az egyik, hogy majdnem elbillentem. De már megszoktam őket. Nem fognak ki rajtam! Ti kis genyók.
Amúgy meg kb fél 7 kor kezdtem a tekerést és este 10:00 -re értem haza. 
Ennyi volt.
Mja amúgy igen: az endomondót használom már vagy 1 éve. Megtetszett a letisztultsága és az hogy nem szokta megszakítani az útvonalakat. Ajánlom mindenkinek! (szerintem a legjobb fitness app - főleg futás és biciklizésre)
Visszatérve az új biciklire: vagy 2 nap múlva kell érkezzen: majd bemutatom részletesebben. (nem 1000 eurós kategória, de szerintem amire nekem kell megfelelő)
Na La revedere!

Itt van a mai teljesítmény:

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban