Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Az idei húsvét egy kicsit bizarra sikeredett. Hull a hó és hideg van : ki látott még ilyet?
Olyan érzésem is támadt, hogy karácsony jön - valaki felcserélte az ünnepeket.
Mehetnek az emberek holnap: téli kabáttal meg csizmával locsolgatni. De úgyis az a kevés fiatal aki tartja még ezt a szokást valahogy kibírja. 
Néhány humoros kis locsolóverssel kívánok mindenkinek Kellemes Ünnepeket!

.....................
 Virtuális locsolkodás, távolról is hatásos
 Nekem sem kell kölni hozzá, s te sem leszel bûzbájos
.....................
Tele van a hajad kosszal,
Meglocsollak Domestos-szal
.....................
Falu végén templom, locsoljak-e? Nemtom
Falu végén megint templom, locsoljak-e? Megint nemtom
.....................
Zölderdõben pirostojás, ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz, eltalállak innen!
.....................
Tegnapelőtt véletlen a Pentagonnál jártam,
Kisméretű felderítő vadászgépet láttam.
Könnyű volt a fegyverzete, nem tudott bombázni,
Te meg hogy ha el nem szaladsz, nagyon meg fogsz ázni!
.....................
Zöld erdőben kék ibolya, 
Hol a tojás? Hol a pia?
.....................
Éles sarok, kezdő törés, 
bordástengely, reteszkötés, 
csapsurlódás tangens róval, 
megjöttem a locsolóval.
.....................
Elég szar volt ez a hetem, 
Ezt a kölnit rádönthetem?
.....................
Hosszú hajad, 
rövid eszed, 
meglocsollak, 
észreveszed?
.....................
Hol a tojás, érte nyomás
Kicsi fejed nem is korpás?
Kölni elő loccs a fejre
Innen aztán hová merre?

Nagy a város sok a nő
Nem leszek tán feltűnő?
Add a lóvét itt a kölni
Meddig fogsz itt még csücsülni?

Sokat vártam erre a napra
Hogy pacsit adhassak a valagadra
Eláztatlak majd jól alul-felül
Legyél addigra csak meztelenül.

Emlékszel majd erre a napra
Meg leszel majd jócskán hatva
Kit érdekel, mit hoz a nyúl
Ez a húsvét is jól alakul!
.....................
Immár eljött húsvét napja,
Részeg minden gyermek apja;
Én is közéjük tartozom,
Szódásüveget hordozom.
A lábamon alig állok,
Nevetnek rám a lányok;
De most már a lényegre térek:
Egy jó erős pálinkát kérek!
.....................
Egy gondolat bánt engemet:
elfeledtem a versemet!
.....................
Ferrarival érkeztem,
kurva nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy húzzak haza?
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban