WD Elements

Beláttam: a világ fejlődik és haladni kell vele. Régebben minden fontos dolgot (főleg zenéket, mixeket) DVD -re írtam ki. Biztonságérzetet keltett - hogy te ott van ami kell a polcon, szép kis táskákban. (ráírva hogy mi is van rajta)  Annyi mindent tároltam mostanáig, hogy ma már több tucat DVD -t nem tudok hova tenni. Most is ott porosodnak a polcon. 
De egy nap felkeltem, megmostan az arcom és úgy döntöttem elmegyek a boltba és veszek egy külső adattárólót, le van baszva alapon. Nem is volt olyan drága: vagyis jobban mondva reális árt fizettem érte. 299 lej azaz nagyjából 25000 FT. Ennyit gondoltam megér egy viszonylag jó márkájú külső vinyó.
Mondjuk, egy kicsit el is hamarkodtam, mert mondjuk a neten rendelhettem volna egy WD My Passport Slimet: ami kissebb és van felhőtárolója meg valami biztonságos beléptetője: vagy mi a rák.
Mindegy: nekem tárolni kell dolgokat - és ez eddig pont megfelel.
USB 3.0 - ás ezért majd később is hasznát veszem. (ha veszek egy új laptopot) Most a kis USB 2.0 -es csatlakozókon elég gyengén másolgat, de tűrhető, nem siránkozok.
100 Gigát olyan kb 1 óra alatt másol fel, USB 3.0 - on gondolom minimum megduplázódik.
Itt van oldalról is na...

Csudajó: ajánlom mindenkinek - hogy ha van félretett pénze vegyen egyet. Hasznos kis kütyürü.
Fontos! ... hogy ne valami ócska szart vegyél. Valami no Name márkát. WD (Western Digital) és Seagate legyen! 
Ha megvetted! ... ügyelj arra, hogy mindig csatlakoztasd le a kezelőfelületen (óra mellett) és csak utánna húzd ki! Mert ha nem jaj lesz neki egy idő után.
Ha szoktad hordozgatni ide - oda ajánlott venni egy kis tokot is, amibe beletegyed szépen: nem drága: pár ezer FT. (fő a biztonság)
A másik dolog... hogy óvatosan bánj vele. Ne focizz, vagy ping - pongozz vele. Óvatosan tedd le az asztalra és ne ütögtesd. Nem szereti.
És még egy jó tanács: ne fürödj vele: tudom hogy szép meg minden, de a víz árt neki!
Ne hagyd kinnt: mert nagymama lehet csokinak véli, és véletlenül beteszi a hűtőbe! - nem szeret fázni.
Végezetül pedig azoknak akik még mindig DVD -re írnak dolgokat.
1 jobb DVD ára: 700 FT - kapacitás 4.7 GB
10 DVD 7000 FT - kapacitás 47 GB
100 DVD 70000 FT - kapacitás 470 GB
... és 70000 FT -ért veszel: 4 Terrás Vinyót!
Szóval gondold át. Megjegyzem ezek az eszközök évről - évre fejlődnek (mint minden) , egyre biztonságosabbak (egyesek felhőkbe is mentik a dolgaidat: ezért vissza lehet hozni az adatokat ha valami nagy baj történik vele) és félévente csökken az áruk is! 
Ennyi lett volna. Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket!
Szervusztok!

Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban