Oldal Fejlesztés


Gondolom észrevetted, hogy megújult egy kicsit az oldal. De miért is?
Kell egy kis változatosság: rám nagyon jellemző, hogy hamar megunom a dolgokat. (legyen az bármi) Például nem bírok minden nap lecsót enni: mert mér szombatra biztos kihánynám.
A régi külsejét a blogomnak: nem mondom hogy nem tetszett, de na fejlődni kell és változtatni.
Már egy kicsit olyan kezdetlegesnek tűnt és gondoltam, ha már itt az Új Esztendő: egyúttal újítsam meg. Mondjuk látogatottság szempontjából mindegy (mert úgyis stabil a napi látogatottsági mutató), mna de ÉN legalább jobban alszom. 
Szóval új külsővel ruháztam fel: új tervekkel. Azt gondoltam, hogy mostantól ha eszembe jut valami jó téma azonnal leírom a telefonom jegyzet alkalmazásába és majd itthon gép előtt megírom.
Igaz ez már vagy 2 éve tervben van, de na... hátha most más lesz.
A végső külalakját 2015 január 10 -én kapja meg.
Ugyis most szabadságon vagyok jövő hétig: addig is itt cseszhetem a HTML, CSS kódokat.
(némelyik bejegyzés még gagyin jelenik meg - de a kitűzött időpontig javítani fogom)
Ennyi!
La Revedere!





Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban