JVC HA-FR201

Amiért volt egy kis megspórolt pénzem: azt gondoltam: miért is ne költsem el? Azért van nem? - előbb utóbb vásárolsz rajta valamit - hogy ne menjen csődbe az ország gazdasága.
Én nagy zenekedvelő vagyok: és általában a pénzem egy részét az ezzel kapcsolatos dolgokra költöm. Sokan mondták is, hogy miért mind szarod a pénzed olyan drága füllhallgatókra. Én meg csak vontam a vállam: hiába magyarázom, hogy az 5 eurós nem olyan mint a 20 - 100 eurós, aki ilyeket mond annak csak egy fülhallgató.
Szóval a lényeg: hogy nem mindegy, hogy az én kis füleimben, hogy szól a muzsika. Ha nem jól szól: dobom is a kukába: nekem ne rontsa el az oktávokat. Szépen akarom, hogy szóljon, nem elég, hogy csak szól.
Van egy hasonló In Ear füllhallgatóm: már vagy 1 és fél éve vettem: Sony MDR - EX50. Meg is vagyok elégedve vele, még megy tökéletesen. De az egyik weboldalon: láttam, hogy leszállítás van öcsém erre a JVC fülhallgató - csak 20 euró a nemjóját!
Kaptam is az alkalman: és ha már úgyis rendeltem onnan egy hangszórót (később bemutatom) beletettem a kosárba a kis JVC -t is. (Sose lehet tudni mikor hagy cserben a Sony)
És másnap meg is jött. Kapod hozzá ezeket a dolgokat:


Na igen: piros, de nem csajos. Jól néz ki és eléggé strapabírónak tűnik. A kábele főleg: nem az a gyenge szar. Kapsz hozzá egy külön csatlakozót: ez azért jó, ha a telefonod nem ismerné fel, vagy nem menne a zeneváltó gombja. (hiszen ilyen is van rajta: a mikrofon mellett) Tehát: nem kell kivegyed a telefont, ha zenét akarsz váltani: csak megnyomod és kész.
Kipróbáltam: és szuper. Mondjuk egy kicsivel mintha jobb lenne mint a Sony MDR - EX50. (de drágább is)
Elégedett vagyok: remélem sokáig tart.
Amúgy meg eléggé jól passzol a kis Mp3 - al.


Itt van a leírása:
Fülhallgató, amely képes reprodukálni az erőteljes és dinamikus mélyhangokat. Szines fülhallgató. 8,5mm-es membrán neodymium meghajtók és extrém mélyhang nyilások a tökéletes mélyhangokhoz. Tartós gumi védők. Kiváló hangszigetelés. Kényelmesen viselhető, komfortos fülhallgató szilikongumi fülbetéttel 3 féle méretben. 1,2m kábellel szerelve aranyozott csatlakozókkal. Felhasználható univerzálisan, valamint iPod, iPhone, iPad készülékekhez.
Az Xtreme Xplosives fej- és fülhallgató széria, megadja neked a kompromisszummentes dinamikát. Erős, folyamatos és nagymennyiségű mélyhangok! A piacon egyedüálló fejlesztés. A hip-hop, a latin, a pop vagy a funky zene tökéletes megtestesítője. 8.5mm neodímium meghajtó egység

Xtreme Xplosives kialakítás
iPod/iPhone/iPad/Blackberry/Andoid kompatibilis
tartozék mikrofon és távvezérlő a vezetéken
3 méretü szilikon párna
Frekvencia átvitel: 5-20.000Hz
Ellenállás: 16Ohm
Csatlakozó: 3.5mm Jack

Mondjuk az Xtreme Xplosive - egy kicsit túlzás, de tűrhető.
Ajánlom azoknak, akik nem akarnak 200 eurót kiadni egy jó In Ear fülhallgatóért. Szerintem megteszi ez is.
Néhány Videó a termékről:
Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban