Magyar Youtube Csatornák: 1.Klaudia's Channel

Elindítottam az értelmes Magyar Youtube Csatornák Bemutatómat.
Mostanában azt szoktam, hogy lefekvés előtt Youtubozok a mobilomról és láss csodát: jó kis vlogokra bukkanok. Ezek közül válogatom ki most: a legjobbakat: azokat amelyeket érdemes nézni.
Nem csupán vlogok: hanem értelmes ideológiákat feszegtetnek.
Az első Klaudia csatornája: rákerestem a Youtubon Amerikában Élni című kifejezésre, és kidobta Klaudiát. Gondoltam belenézek: és nem bántam meg. Értelmes és hasznos nézegetni a  videóit. Kinnt van Amerikában: pontosabban Saint Louis-ban: innen készít nekünk videókat. A témája: amerikás (egytől egyig) - milyen ott élni, hogy kapott vízumot, milyenek az amerikai emberek, miket lehet kapni arrafele... stb


Engem az ilyen társadalmi dolgok nagyon érdekelnek: és szívesen nézem, hogy egy ott élő magyar hogy tud beintegrálódni. Tetszett benne az: hogy nem nagyképű és nem dicsekszik azzal, hogy te: én itt vagyok Amerikában, te meg rohadjál meg otthon Magyarországon! (mert vannak ilyenek is)
Szerény és szimpatikus. Biztos vagyok benne, hogy sokra viszi az életben. Gratulálok Klaudia a csatornádhoz!
A csatornája nemrég indult: 2014 november környékén, de nagyon aktív - minden héten tesz fel legalább 1 videót. 
Van egy Simses Gameplay csatornája is: MuffinsPlaying
Mondjuk a Simset én nem annyira szeretem, de az Amerikás vlogja előtt le a kalappal. Hűséges követője lettem.
Ha neked is tetszik: nyomj rá egy Subscribed-ot.

Klaudia's Channel

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban