Jimmy Kimmel újból megcsinálta

Jimmy Kimmel a népszerű stand up-os, komikus újból arra kérte a nézőit, hogy a szülők a gyerekeiknek mondják azt: hogy ,, megettük az egész Halloweenes édességeket.,,
Az ABC -n futó showjában (Jimmy Kimmel Live!) ez már rendszeres összeállítás lett.
A fenti videó az idei 2014 év Halloween -jén készült. Egyes gyerekek hisztiznek, de köztük akadt olyan gyerek is (mint minden évben) aki azt mondja az anyjának: It s OK Mom... Semmi gond anya, majd legközelebb eszek én is belőle.
Ezt a fajta, hogyan szivassunk meg jól gyermekeinket - átverés lehet sokak szemében ellenszenvet vállt ki: de legyünk őszinték: azok a gyerekek akik elveszítik emiatt a fejüket (sőt legvégén egy jót káromkodik is a kislány) szerintem jól elvannak kényesztetve (vagy nagyon rákaptak az édességre: tiszta drog lett számukra) - ezért ez a vicc még belefér.
Alább megnézhetőek a korábbi évek szivatásai.


Szegény gyerekek!
Én jót nevettem az egészen: de lehet túl gonosz vagyok, mint az amerikaiak.
:D

UI: Itt olvashatsz Jimmy Kimmel-ről bővebben: Wiki , Ez meg a Youtube csatornája. 
http://abc.go.com/shows/jimmy-kimmel-live - ezen a linken pedig elérhetőek az ABC -n futó műsorának felvételei. Sajnos csak az Egyesült Államokban elérhető: de ha a proxyt áthackeled akkor simán fut.
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban