Candy Crush Saga vs. Farm Heroes Saga

Jééé már az űrből is ezt játszodják
Na szóval: újból rákaptam a Candy Crush Saga-ra. Vagyis nem elvetemülten Sagázok: hanem na, amikor eszembejut, rámegyek oszt nyomok egy kört nekije.
Van akinél dependenciát okoz. Nálam biztos nem: ezek a facebook játékok nem! Soha! 
Vagyis mégis a Cityville volt olyan anno: erre a szarra kb 3 - 4 évvel ezelőtt minden órában rámentem begyűjteni és rendezgetni a városom.
Ezek a Sagák nálam nem csináltak ilyesmit. Komolyan, hogy csak néha megyek rá na: naponta max 3 -szor.
De van aki ezt nyomja táblagépen, mobilon és gépen is.
A címben szereplő két játék eléggé hasonlít egymásra. Logikai játékok: Candy -nél cukorkákat, Farmnál meg gyümölcsöket és zöldségeket kell mozgosítani.
Melyik tetszik jobban? Kb 1 éve a Farm volt az, ami tetszett, de mostanra meguntam... és kijelentem, ha időnként felfüggesztem a Candyt: akkor is szerintem ez jóval felülmúlja a zöldséges szar kis facebook játékot.
Jobban össze van rakva és értelmesebb is. Nem lopkodja a nyúl a murkokat, se nem kapja be a béka a vízcseppeket.
A Candy jó és ezzel le is zártam.
Nézzük hányan játszodják.
Candy Crush: több mint 100 millió
Farm Heroes: több mint 10 millió
Kéremszépen.
Így néz ki a Candy:

Így meg a Farmos

Lehet idétlen, lehet hogy nem: de mégis mindenki játszodja: még nagymama is!
A budin ülve viszont remek kikapcsolódás.
Én voltam csá.
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban