Hideg van

Hideg lett, de nagyon... Egyszeriből. Pár hete még rövidujjúba flangáltam az utcán: most meg kereshetem elő a téli kabátomat: igen azt a jó bundást. A biciklin egyre jobban fázok: igaz a hétvégén kipukkadt a kerekem is. Ki is cseréltem a belsőt: gondoltam na még megyek néhány hetet biciklizi, amíg le nem esik a hó. Frászt, mert ahogy tisztítottam a kereket, megment a csapágy is.
Zakatol: mint egy rossz robogó.
Mondjuk ebben a szaros városban el is zakatolnék vele, nem szégyelném... dehát bármikor kieshet a kerem. Ezért most a biciklim szépen javítja önmagát.
Gondoltam jó volna elvinni megint a szerelőhöz. Na dehát mikor? Mire kijövök a munkából a szerelő is hazamegy: akurvaéletbe.
Nem értem miért nincsenek éjjeles bicikliszerelősök ebben a városban.
Na de majd hétvégén kiveszem én a csapágy micsodát és megstudírozom.
Bevallom fogalmam sincs mi lehet a baja: na de majd Youtubon megnézem a javítási metódusokat.
A hidegről jut megint eszembe: tényleg kurvára hideg van. Se szó se beszéd észrevettem, hogy magától elindult a fútés is. Pedig be sem kapcsoltam. Hihetetlen: ez a központink milyen intelligens. Érzi, hogy valami nincs rendben. Ezek a Bíróék itt szarrá fagynak: egye fene bekapcsolom magam.
De eléggé sunyi: mert éjjelente ébred meg: hogy ne vegyük észre... csak nem tudja hogy én későn fekszek. A kis szarházi. Tudom én miben mesterkedik. Fizessük a számlát mi? Biztos a helyi gázszerelő állította be ily módon. 
Hideg van:
Elővettem a teázós énemet is. Szeretem a teát: persze az olcsó Tescós kivételével bármilyen ízesítésűt megiszok. A nagy hobbym, hogy különleges teákat próbálok ki (már amennyire a budgém megengedi) - és eddig mindegyik elfogyott. 
Külön kedvencem: a menta tea. Persze ez nem különlegesség: de ez az egyetlen amit nem tudok megunni. Bármikor és bármilyen hőmérsékleten megiszom. 
Ennyit a teákról.
Az a baj, hogy még mindig hideg van.
Még szokatlan számomra, mert hirtelen jött. Nem alkalmazkodtam. Még szeretnék egy kis meleg időt.
Jaj jöhet már a tavasz!

U.I. A Hideg című írásomat olvashattátok.
Nemsokára: Mikulás Monológ
Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban