Mi a baj a mai trance zenével?

Minden ember más - és a zene is más. Ezért vannak oly sok műfajok, hogy kapja meg mindenki a sajátját - azt ami illik hozzá. Azt ami a lelkivilágát reprezentálja.
Így voltam ezzel én is: kb 12 éves koromtól meghallottam az első igazi trance zenét - és azonnal beleszerettem a stílusba. Azóta kitartottam mellette.
Sokan nem értik, hogy mit is szeretek benne - sajnálom én sem értem hogy PSY, Justin Bieber, Guettát miért hallgatjátok.
Kuss legyen: mert én sem szólok bele, hogy te mit hallgatsz. Csak hallgassad fülhallgatón át, úgy ahogy én teszem. (hogy ne zavarjon senkit)
Szóval visszatérve a trance -re.
Egy olyan különös érzés fog el mindig, mikor hallgatom: ezt az érzést csak a trancerek érzik.
Bosszant és ki vagyok akadva, azért mert néhány éve azt veszem észre, hogy az igazi trance kezd eltűnni. Helyette electro - dubstepes szarságokat kevernek bele.
Haragszom Armin van Buurenre: mert ő azt nyilatkozta: hogy a műfajnak kell egy kis változás. Az a jó, ha egy DJ több stílusba is belekóstol. A világ fejlődik és kell alkalmazkodni.
Meg a büdös franc ... azt!
Ez olyan mintha a jazzbe kevergetnénk néhány rockos elemet is. 
Nem a jazz az jazz, a rock az rock és a trance az maradjon már meg trance-nek.
Én annak idején nem azért választottam ezt a műfajt, hogy 2014 -ben electro - houset hallgassak!
Nekem ne tegyetek be le más elemet!
Anno annyi Isteni jó zenét készítettek ... most meg mindegyik (vannak kivételek - csak egyre kevesebb) egy nagy rakás szar.
Nincs benne érzés: csak egy a cél: hogy jó nagy basszus legyen benne, monoton melódia - hogy a hűlyék is hamar elsajátítsák a ritmust ... + nagy lézershow és pénz!
Ez lett a mai trance -ből. 
De inkább ne is nevezzük már trance -nek - mert nem az.
10 éven át hallgattam hétről - hétre Armin van Buuren a State of Trance rádióműsorát. (minden héten 2 óra) Felejthetetlen volt. Mindig vártam a következő hetet: csak azért, hogy azonnal meghallgassam a legújabb szerzeményeket.
Mna igen: már 3 éve szépen ki is töröltem a hallgatnivalóim közül. Nem bírom már meghallgatni. 2 órában kb 25 számot mutat be (mixelve) - benne 2 jó, többi electro house bullshitek.
Mna azért a 2 számért nekem már nincs türelmem végighallgatni a 2 órát.
Haragszom rád Armin: hogy nem tartottál ki a műfaj mellett. Mind lehetsz tehetséges: ha az EDM szarságokat támogatod.
De némileg neked meg is bocsátok.
Amit eddig adtál nekünk: trance kedvelőknek - nem adott még senki.
De ennek ellenére én itt szépen megállnék - és nem hallgatlak tovább.
Jó volt veled a State of Trance.
Ez érvényes még: a Trance Around The World - ra is. (ABove and Beyond: jelenleg Group Therapy nevet viseli)
Amit még megtudok hallgatni az Aly and Fila : Future Sound of Egypt műsora.
Most bemutatom, hogy eddig miről is írtam:
Ez kérem a trance zene. (görgess a közepébe: mert elég hosszú az intro és az outro)
Hasonlóak még:
stb.
A hasonló hangzású tranceket fogom bemutatni a Trance Classics című bejegyzés sorozatomban.

És itt van amit ma nyomnak trance helyett. (vagyis ez lett belőle)
Hasonlóak még:
stb.

Na de épp ezekért a dolgokért pártoltam át a Deep House - Technóra. Ott legalább nincs ilyen nagy műfaji keveredés.



Címkék: , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban