Kiano & Below Bangkok - Indu

Tudom sokaknak az a véleménye a  deep house -ról: hogy egy semleges szar műfaj.
Na de kérem szépen: nekem ilyet ne mondjon senki, mert felmegy a pumpa!
Én imádom és amúgy meg mindenki azt hallgat amit akar: nem?
De szerintem csak elviselhetőbb mint a Dubstep? (ha?) A Deep House még egy kávézóban is elmegy, egy kicsit relaxál. (de nem épp chillesen)
Na tehát a mai napi zeném, ez a héten felfedezett zseniális monotonitás Kiano & Below Bangkok -tól: a címe pedig - Indu.
Lehet sokaknak unalmas, de én egyből beleszerettem. Olyan egyedi érzést vált ki belőlem - ami csak ritkán jön elő. (egyre rondább zenéket gyártanak)
Ha megtetszett a zene itt van a Soundcloud oldaluk: 
Jippy - Juppy!
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban