Munka

Itt az idő, hogy közöljem - hogy miért is lát napvilágot egyre kevesebb írásom. 
Végre a sok keresgélés, millió CV -k beadása után felvettek egy helyre. Már több mint egy hónapja dolgozom: eddig elég nehéz volt megszoknom a dolgokat - de már simán folynak a munkálatok.
A helyszín pedig a szülővárosom: Zilah. Szóval itthon vagyok: nem mentem külföldre mint egyesek. Eddig meg vagyok elégedve - de persze mint minden jóban van valami rossz is. (a város)
Jobban szerettem volna legalább Kolozsvárra költözni: de tudatomban elfogadtam azt a tényt, hogy itt jobban kijövök a pénzel. Ugye ha elköltöztem volna - lakás és a rezsi minimum elvitte volna a fizetésem 50% -át. 
Itt kösz jól vagyok: 5 percre van a munkahelyem. Reggel 9-től délután 5 -ig van a program. Hazaérve ebédelek és utánna általában megfogom a biciklim és lenyomok néhány kilómétert. S már be is sötétedett.
Hétvége szabad : aminek nagyon örülök.
Hogy mit kell csinálni? Azt nem részletezném: most untassalak ezzel is? A lényege, hogy nem fizikai munka: irodai (gép előtt) - tehát a sport mellé kötelező.

A munka az jó dolog: hiszen nélküle nem tudsz megélni. Viszont - sok dolgot ki kell iktatnod az életedből.
Pl: 
1. Ebédre kelés: én eddig mindig későn keltem. Nem is reggeliztem - hanem egyből kávé s ebéd. Sokat éjszakáztam: mert szerettem. Más a feelingje - olyan nyugodt az éjszaka és szeretem. Mindenki alszik körülöttem és ez engem relaxál. Nem jár annyi kocsi, nem dudálnak és nem kiabálnak az utcán (csak néha a részegek). Ami hiányzik: az a madárcsicsergés - nem is értem, hogy miért alusznak. 
2. Film: eddig rengeteg filmet megnéztem, mert volt rá időm. A blogom tartalma is bizonyíthatja ezt. De aztán most: ennek is lőttek. Nincs már kedvem hozzájuk. Inkább biciklizek egy jót, vagy kimegyek egy teraszra.
Na de hétvégén mindig nézek legalább 3 filmet: úgyhogy az ajánlóimat nem fogom abbahagyni.
3. Zene: podcastek, műsorok, mixek készítésével is foglalkoztam. Most azonban a háttérbe szorult: mert erre sincs időm. Csupán a Chill Out Sessionjeimet folytatom, mert látom, hogy van rá igény: és ha már belekezdtem és ennyi évet rászántam (6) nem fogom abbahagyni. Ennyi még belefér. Honlapja: http://chilloutsessionworld.blogspot.com
4. Olvasás: rengeteget olvastam - különböző tudományos és IT dolgokat. Hazaérve a munkából - úgy döntöttem, hogy már nem rontom ezzel is a szememet. (gép előtt vagyok 8 orán keresztül) Ezért ezt is hanyagolni kezdtem.
5. Játék: számítógépes játékokat néha nyomtam régen. Most meg semmi! Tettem új operációs rendszert és most bevallom: egy játék sincs telepítve rá. Az az érzésem , hogy nem is lesz.
6. webfejleszés: belefogtam a tanulmányozásába. Ezt is kiiktattam a tevékenységeim köréből.
7. Nyelvek tanulása: olasz és németet kezdtem el tanulni - és még a mai napig tart... kevesebb idő ezért kevés a siker is. 
8. Henyélés: ezt már nem szabad! - mert nincs mikor.
9. Sorozatok: ezt el is felejthetem. Még az kéne, hogy rákapjak egyre.
10. Utolsó dolog pedig a blogom. Szeretem írni még a mai napig is. De: már nem áll oda az eszem ... régebben kiötlöttem egy témát s azt megírtam. Most is néha felvillan valami - de már lusta vagyok megírni.
Megpróbálok ellene tenni valamit.
A lényeg: hogy ha kevesebb bejegyzés is lesz - azért folyatom a blogom! 

Na de mostmár alvás: mert holnap munka!
Pápá!
Címkék:

1 megjegyzés:

  1. Kedves Zoltán!
    Örülök, hogy hallatod hangod. Van, amikor átíródik sorsunk, ahogyan ezt vázoltad is bejegyzésedben.
    Kívánom, hogy találj örömöt mindabban, amit most csinálsz, esetleg csinálnod kell!
    Köszönettel gondolva a sok segítségre, amit távban kaphattam Tőled a számítógép használatával kapcsolatban.

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban