In Memoriam Bajor Imre


Bajor Imre halála teljesen lesokkolt: még egyetlen médiaszemélyiség elvesztésénél sem éreztem ennyire letörtnek magam. Figyelemmel kísértem minden eddigi szereplését, beleívódott életem mindennapjaiban.
A Heti Hetest is őmiatta (mna meg Gálvölgyiért) néztem. Mindig megnevetetett. Ha nem is mondott mindig jó viccet: mosolyt csalt az arcomra - mert egy nagyszerű figura volt. A rosszból is jót csinált. 
Optimista ember volt - mindig virított az arcáról. Nem tudom milyen volt a hétköznapokban: de a TV -ben ahogy láttam - elhittem neki azt, hogy ő olyan amilyennek mutatja magát.
Mindenkivel jóban volt.
Szomorú vagyok, hogy nem láthatom többet a TV -ben. Úgy érzem, hogy soha többet nem fogja tudni pótolni senki.
Haragszom a médiára, hogy arra sem méltatták : hogy bejelentsék a halálhírét.
Borzasztó világot élünk.
Kicsi huszár : nyugodj békében!
Nem számít, hogy mit sugároz a TV - mi gyászolunk téged.
Örökké fogunk emlékezni rád.
Bajor Imre beszélgetés az Atv-n (utolsó interjúk egyike)
Még fennt van a Youtubon a Vacsoracsata műsor amiben Bajor Imre próbál főzögetni a Heti Hetes barátainak valamit. Remélem nem törlik. Ebben bepillantást nyerhetünk, hogy hol és hogyan töltötte mindennapjait.
A Heti Hetesben a kedves Bajor Imrénk, gyakran esett szívatás áldozatául. Főleg Gálvölgyi (aki mindvégig hűségesen mellette ült) volt az, aki mindig humorosan be - beszólt neki: pl ha különös volt az öltözéke vagy épp ritkult a haja. Mindig értette a viccet - és szerintem élvezte is mikor vele ily módon foglalkoztak. Vissza tudott vágni - ilyenkor nagy profizmussal mindig megnevettette a közönséget és persze a nézőket. Sokszor a piálás került az előtérbe: szerette a whiskyt. Nem tagadta és nem is sértődött meg az ehhez kapcsolodó vicceken - mert ő maga vallotta be. Sőt: sokszor báros történeteket mesélt nekünk e műsorban.

A többi videó megnézhető a Youtubon. (Bajor Imre címszó alatt)
Sokan szerették, és van akik csak szidalmazták. A súlyos betegségéból volt akik gúnyt űztek.
Nem tudom elfogadni ezt a világot. Hogy tudnak egyesek oly gonoszak lenni.
Nekem hiányozni fogsz ...
Én gyászolok.

Olvasd el az életművét itt.
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban