Dr. Mogács - Országos Népbutító Kampány

 Mogács Úr egyedi humora már az első pillanatban elnyerte a tetszésemet. A Showder klub, RTL Klubon futó stand up comedy műsorában ismertem meg. A mai napig rendszeres fellépő benne, de mást is csinál:
Politikus: azt hittem csak viccel - de 2010 -ben mégis csak részt vett az önkormányzati választásokon. (Magyar Kétfarkú Kutya Párt)
Színész is: külföldi filmekben is szerepel néha. Mja és a 19. epizódtól kezdve állandó szereplője a Munkaügyek - IrReality Show című szituációskomédia-sorozatnak.
Humorista: már említettem a Showder klubot, de emellett Comedy Central Bemutatja -ban is szerepel (igaz ritkábban) és a Susogós Mackók című bábos egypercesekből is kiveszi a részét.
Nemrég indította el a saját Országos Népbutító Kampány című sorozatot: a Youtubon. Ezt osztanám meg most veletek. Első évad lepergett ... nagyon várom már a folytatást.










Címkék: , , , ,

1 megjegyzés:

  1. A Susogós Mackóknál pár másodperc után gyilkos ösztönt éreztem az alkotók, a macik, a tévé és minden érintett fél különös kegyetlenséggel történő lemészárlására - de a többi említettet csíptem. A Népbutító kampányban is voltak zseniális sziporkák, ha a városlátogatások kicsit egysíkúak is lettek.

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban