Coldplay - Magic


Tegnap tette közzé Coldplay a Youtube csatornáján ezt az új klippet. Én nagy Coldplay rajongó vagyok/voltam. A régi hangzásuk sokkal jobban tetszett - olyan alternatívabb volt, érzelmesebb és komplexebb. A Paradise nagysikerű számuk nem tetszett annyira, igaz a toplisták élére kerültek vele: de épp azért, mert egyszerűbbé tették. (ez a trendy: minél szimplább hangzás, ismétlődő refrén - hogy feszt az csengjen a füledben. Talán még a szöveg sem számít) (A Rihanna kollaborációtól sem estem hanyatt) Csak hallgasd végig a A Rush of Blood to the Head 2000-es albumot. Egy remekmű.
Ennek ellenére én kitartok a csapat mellett, hiszen még mindig nagyon jók. Egy kicsit modernebbek lettek és felkapottabbak, de most mondjam nekik: hogy ne legyetek annyira sikeresek?
A 6 -dik albumjuk is megjelent Ghost Stories néven. Még nem tudtam belehallgatni: mert csak májusban adják ki. (már előrendelhető: iTunes)
Az eddigi albumjaik sorrendben:
Parachutes (2000)
A Rush of Blood to the Head (2002)
X&Y (2005)
Viva la Vida or Death and All His Friends (2008)
Mylo Xyloto (2011)
Ghost Stories (2014)

Ghost Stories borító. Megjelenés: 2014 május 19
Az első négy: tökéletes! Várom hallgassak bele az újba: hátha akad a régi stílusban komponált szerzemény is.

Hivatalos oldaluk: http://www.coldplay.com
Hivatalos Facebook: https://www.facebook.com/coldplay
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban