Hamala


Volt réges régen (de lehet, hogy még most is van) egy olyan című műsor a TV 2 -őn, hogy Gyerekszáj... és Friderikusz vezette. Találtam is egy részt belőle (remélem nem törlik):


Jó kis műsor volt, de már nem készítenek ilyen típusú szórakoztató műsort. Helyette van Való Világ és Éjjel Nappal Budapest. Én is (akkoriban még néztem TV-t) mikor véletlenül elkaptam, mindig élvezettel néztem a gyerekek aranyköpéseit. 
Nemrég figyeltem fel egy ilyen típusú műsorra: igaz nem a TV-ben, hanem a Youtubon: van egy csatorna, Hamala néven. 2013 elejétől (január 23) kezdtek bele. Idézem:
,, Vidámság, csacsogás, őszinteség, mindez gyerekektől, rengeteg nevetéssel… Folyamatosan új videókkal, képekkel és extra cukker megszólalásokkal jelentkezünk… Tarts velünk és minden napodat mosollyal fűszerezzük! :) ''

Eddig 5 rész jelent meg, mindegyik nagyon profin elkészítve. Csak gratulálni tudok azoknak akik ezt készítik. Na meg a gyerekeknek is - olyan aranyosak és természetesen kezdenek el válaszolni a feltett kérdésekre. (a Gyerekszájban néhol érezhető volt az, hogy megrendezett az egész)
Az 5 részt ide szépen be is teszem nektek: ha még jelenik meg, azt megtudjátok nézni - ha rámentek a Hamala Youtube csatornájára. (Elérhetőségek a bejegyzés végén)
1. Rész
Mit gondolnak a gyerekek a sztárokról?


2. Rész
Mit gondolnak a gyerekek a szerelemről?


3. Rész
Mit gondolnak a gyerekek az állatokról?



4. Rész
Mit gondolnak a gyerekek a családról?


5. Rész
Mit gondolnak a gyerekek az Ünnepekről?


Hát nem aranyosak?
Szereplők
Fodor Noémi
Toponáry Sára
Lakatos Dzsenifer
Szirmai Rikárd
Szkladányi Regina
László Hanna és Ábel
Babos Péter
Oláh Kevin
László Bence
Szabó Éda
Lakatos Krisztián
Gagyi Lia
Koltai Levi és Szabi
Császár Patrik
Koós - Komjáthi Szonja
Sipos Brigitta
Váczi Ádám
Pernyész Lili
Vobeczky Dóra
Újszászi Eszter
Szalai Petra
Agárdi Dani
Szöllősi Tamás
Kovács Panka




Elérhetőségek:
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban