Újból itt vagyok



Nagyon elhanyagoltam a blogomat mostanában... dehát nem volt kedvem írni. Van ez így. A hónapos kimaradásomat megpróbálom bepótolni.
Na de nézzük mi is történt velem mostanság.

Olaszországban nyaraltam. Október elején jöttem haza. Azóta rengeteget filmeztem. Újabban rákaptam a dokumentumfilmekre, ezért a közeljövőben ajánlok az olvasóimnak is néhányat. Zene: semmi pénzért nem hagynám abba a hallgatását. Bárhova megyek, viszem magammal telefonon vagy mp3-son a trackeket, podcastkat, műsorokat. 
Hmmm mit is csináltam még: ha jobban belegondolok semmit. Úgy repül az idő. 
Most jut az eszembe: hivatalosan is magyar vagyok: azaz letettem a magyar állampolgársági esküt a héten, hol máshol mint Kolozsváron. Egyszerűen és gyorsan zajlott a nagy esemény. Nem vagyok nacionalista, nem azért kérvényeztem, hogy nyugodtan aludhassak... hogy valamennyire megbékéljek a múlttal. A munkalehetőség volt az indok.  
Az eseményen elhangzott néhány alkalommal: hogy ,,kedves magyar állampolgárok, mostantól önök is szavazati jogot kapnak : és szavazhatnak,, - persze Orbánra. A magyarországi magyarok dühösek is ránk emiatt: : mi nem élünk Magyarországon: ezért nem tudjuk az ottani helyzetet.
Tisztelt magyarországi magyarok: én nem fogok szavazni, még itthon sem. Bevallom én nem követem annyira a magyar politikát, mint az idősebb erdélyi magyarok: ezért inkább kimaradok ebből az egész játékból. Van abban is valami: hogy a most hatalmon lévő kormány azért engedte meg nekünk ezt az egész magyar állampolgárság kérvényezését, hogy több szavazatot gyűjtsön. Valljuk be : nem egy rossz ötlet.
Biztos lesznek olyanok, akik hálájuk jeléül a kívánt helyre nyomják majd a pecsétet. De kevesen vagyunk... egyre kevesebben, ezért inkább rátok van bízva Magyarország sorsa. Én addig nem szavazok (itthon: román jelöltekre) amíg ilyen a helyzet: az egész banda egyet akar: hatalmon lenni - és szépen meggazdagodni. Ha majd látok egy értelmes pártot, vagy önjelöltet: aki ki mer állni és azt mondani: hogy igen én is lopok ... de majd részletekben teszem: hogy ne tűnjön fel: akkor majd elballagok a szavazásra: és nyomok majd egy pecsétet.
Ennyit erről.http://allampolgarsag.gov.hu (akit érdekel)

A blogot folytatni fogom: vannak is már félig elkészült írásaim: csak helyre kell pofozzam őket. Sok időbe telik az írás. Van olyan, hogy egy bejegyzésem napokat vett igénybe. Persze így, hogy olvasod őket: nem látszik. Főleg a böngészés pazarol el sok időt: pl miközben írtam a vonatokról szóló bejegyzésemet, ki kellett kapirgáljam a googleből azokat az információkat, amelyeket fel lehet használni. (nagyon eldugdosta őket)
Mondjuk ezt a mostani bejegyzést (ha jól látom) 20 perc alatt be is parittyáztam: de sajnos nincs semmi informatív jellege. 
Felhívás: sokan írtak nekem facebookra üzenetet, különböző okokból. Nekik üzenem: nem nagyon veszem őket észre (túl későn), mert a facebook a ,, nem barátoktól,, kapottakat egy külön kategóriába teszi. Ezért ha sürgős, jelezzétek az oldalon található chates felületen : hogy hééé haver írtam neked facebookon.

Köszönöm a megtisztelő figyelmet: a következő bejegyzésig (talán holnap) minden jót kívánok minden olvasómnak. 

Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban