Rekord Látogatók


Most látom, hogy rekord született. Még nem volt ilyen látogatási mutatóm. 
Ma 733 -an kattintottak a blogomra. 
Ez a bejegyzést nem azért írom, hogy büszkélkedjek, hanem azért mert nagyon örülök neki: (de komolyan) Köszönöm nektek!
Amikor ezt a blogot elkezdtem írni: nem gondoltam volna, hogy ilyen számokkal is rendelkezni fog ez a blog. Persze a lényege a blogolásnak: hogy légy kitartó. Kb 1 év után látod azt, hogy van -e értelme hogy folytasd tovább, vagy nem. A lényege, hogy légy aktív: és írjad a bejegyzéseket (legalább egy héten 1 -et)... mert ha inaktív vagy: a google keresőben nem nagyon fog szerepelni a blogod. (eleinte nem is szerepel: el kell érjen egy bizonyos időt)


Visszatérve a blogomra:
Ebből nekem nem jön semmi haszon: és eddig még azon az elven vagyok: hogy nem teszek reklámokat (google analytics féléket): 
Azért, mert:
1. Engem nagyon idegesítenek a reklámok. 
2. Gondolom ti sem kedvelitek
3. Ahhoz, hogy 1 hónapban összegyűljön vagy 100-200 euró, ahhoz napi szinten legalább 1000 -es látogatottsággal kell rendelkeznie egy blognak. Mondjuk ezt mindjárt elérem.
4. Rontják az oldal kinézetét. Be - be libben egy Pepsi vagy egy Tampon reklám: az eléggé kellemetlen tud lenni. 
5. Az egész világ már tiszta reklámokból áll: én nem akarok ebben részt venni. Utálom őket!
6. A reklám akkor a legjövedelmezőbb egy oldalon, ha nem ilyen google analyticsen csinálod őket: hanem cégek, oldalak kérnek fel téged, hogy biggyesszél be egy kis reklámot a számukra. (és ők majd közvetlen fizetni fognak neked) - talán ezt még bevállalom. (persze úgy elrendezve, hogy jó legyen mindenki számára)

Mna de: visszatérve a látogatottságra:
A blogomon (ha észrevetted) 2 widget van, ami mutatja ki honnan (és hányan) nézték meg a blogot. (s melyik bejegyzést). Miért 2? Hát elnézést kérek: de mindekettőt figyelem. Van amikor ezek a widgetek nem mutatják rendesen a blogra való klikkelést. A Feedjit komplexebb: itt meg tudom nézni: hogy melyik bejegyzést: mikor, honnan (város, ország), mennyi időt töltött az oldalon, mit nézett meg ... sőt még azt is mutatja: hogy az illető milyen operációs rendszert, böngészőt és keresőt használt. Így egy következtetést tudok levonni: hogy melyek azok a témák: amelyekre többen kattintanak (melyik kelendőbb). A másik ilyen widget pedig egyszerűbb és jobban át lehet tekinteni- olyan vázlatos. (sajnos ezt is betettem: remélem nem annyira zavaró)
Most megírom, hogy ma: mire kattintottak inkább:

Első helyen: Beload alternatívák(klikk) című bejegyzésem áll. 
Mi következik ebből? Hogy a torrent él: és kösz jól van. Sokan torrenteznek és keresnek ilyen oldalakat. Én mondjuk e bejegyzésemben felsoroltam a legjobb magyar oldalakat: egy kis elemzéssel, címmel, kinézettel.
Mondjuk nem nagyon örülök, hogy ez áll az első helyen, mert azért írtam én hasznosabb bejegyzéseket is. (gondolom)
Második helyen: Qvo6 vírus (klikk)című bejegyzés áll. Amúgy ez az első helyen áll a Google- ban (ha csak a magyar keresést teszed be) ha jól láttam. Szóval az én bejegyzésem jelenik meg előszőr ha a Qvo6 vírus szócskára rákeresel. Benne leírtam: hogy kaptam egy ilyen vírust (még most sem tudom, hogy a fenébe) és tanácsot adtam, hogy hogyan tudjuk ezt kitörölni rendszerünkből. Szóval számítástechnikai dolgokra sokan rákeresnek: ezért lehet a közeljövőben több ilyen bejegyzés születik majd. (persze megpróbálom érthetően leírni: mert azért nem mindenki programozó: és persze aki rákeres az biztos nem tudja, azért keres rá: nem?)
Harmadik helyen: A legjobb sorozatok (klikk) áll. Ez most lendült be: gondolom előbbre került a Google keresőben. Ennek örülök: mert hasznos kis cikk: azok számára akik szeretik a sorozatokat. (a legjobb sorozatokat soroltam fel: IMDb szerint)
És persze a többi bejegyzésem is mutat érdeklődést: de nem sorolom most fel egyenként. Majd esetleg később beteszek egy táblázatot a látogatottságokkal. 

Ország szempontjából (látogatók): 
1. Magyarország 
2. Románia
3. Anglia

Mikről fogok ezentúl írni? Igaz, hogy a számítástechnika, internet, programokra sokan rákeresnek: ezek inkább az olvasottabbak: de én valahogy nem akartam, és nem is akarok specializálódni egy adott témára.
Ez a blog mindenről fog szólni: ami engem érdekel. Valamilyen témát kitalálok és azt megírom, olvasok valamit és abból inspirálódok, nagyon bosszant valami azt is megosztom... véleményezek inkább. Észrevettem, hogy inkább olyanokról írok, amelyek bosszantanak. (kritizálok) Mit csináljak? Ez a világ ilyen: ha valami problémád van, nem törődnek vele: old meg magad. Az ilyenek kiakasztanak: és ezért, hogy levezessem a dühömet, veszem a laptopom és bepötyögöm. (már új billentyűzetet kell vegyek: széjjel pötyögtettem)

Végezetül: 
Likeoljátok a blog facebook oldalát: https://www.facebook.com/birozoltanblog
Ide mindig kiteszem a friss bejegyzéseket: hozzá lehet szólni a témákhoz. És: várom a véleményeket, észrevételeket (bármiről) A negatív kritikák is jól jönnek: hiszen abból tanul az ember. (nem bannolok)
Köszönöm!


Címkék: ,

2 megjegyzés:

  1. Jo a blogod Zolitan...csak igy tovabb...Esetleg kiteheted az elerhetoseged(emailcim) a fooldalra, amugy lenne egy ajanlatom a reklammal kapcsolatosan...ha erdekel...

    VálaszTörlés
  2. szi. bocs hogy későn írok, el vagyok utazva. email címet kirakom. reklám google adsense féle nem érdekel. csak tönkreteszi a kinézetet. de ha másra érted akkor ok. :) Örülök hogy tetszik a blogom.

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban