Bongiorno


Nemrég kiírtam a blogomra, hogy elutaztam és 2 hónapig szüneteltetem a blogot. Amint látod: meggondoltam magam. Mégis van időm (kb este 10 -től) a relaxált írkálásra, ezért most neki is fogok.
Olaszországban vagyok, pontosabban Milánóban: még pontosabban a külvárosában: Bressoban. Majdnem minden nyarat itt töltöm: itt lakik a nővérem... de már írtam a múlt évi kiruccanásomról:
Csak 3 bejegyzést írtam, most megpróbálom ezt túlszárnyalni. Kevés személyes bejegyzés található a blogomon: de most talán megváltozik. Amúgy az egész blog személyes (ha elolvastad tudod miért): hiszen igaz, hogy különféle témákról írok: de azt magamtól. (megspékelem személyes gondolatokkal). Mna de elég volt a sok személyeskedésből.
Most csak ilyen keveset írok (ez csak beköszönés céllal született) ... nemsokára jön a többi.




Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban