Saga játékok hódítása

Június 1 gyereknap: ezért jöjjön egy kis Saga játékbemutató.
Boldog Gyereknapot!



Annyi van már, hogy nem tudjuk, hogy melyiken kezdjünk el játszani... és egyre csak szaporodnak. 
Elkezdtem én is néhány ilyen saga Facebook játékkal tölteni a drága időmet. Csak próbaként. Láttam, hogy a Candy Crush Saga az első helyen van a facebookos játékok között, kielőzte a Farmvillet. (nemrég)
Megnéztem, hogy rájöjjek, hogy miért is annyira sikeres.
Az egyik oka az, hogy új: nem akadozik, bármileyn gépen elfut. Bárki tudja élvezni. Nincs energia: csak élet. (pozitívum) ... és eléggé izgalmas.
De azért egy kicsit túlzásba estek ... ennyi fajta Saga-ra kényszerítenek bennünket: szegény felhasználókat.


Honnan is ered a játék? A fejlesztő: http://king.com (honlapjukon elérhető az összes saga-s szarság) 
Az első játékot: a Candy Crush Saga-t 2012 november 14 -én dobták a piacra: facebookra és smartphonokra. Azóta (még 1 év sem telt el) elérte az 50 milliós hihetetlen csúcspontot. A játék hasonlít a bejeweled-re: pontosabban ez az alapja: csak a king.com továbbfejlesztette: izgalmasabbá, optimalizáltabbá , mja és elérhetővé tette a facebookon. (rengetegen játszanak: talán a facebook nemsokára játék platform lesz)

1. Candy Crush Saga
Nr 1 facebook játék.
Kipróbáltam: tetszett: elég izgalmas... egy kicsit gyerekes: de nem zavaró. A zenéjét eltalálták.
Az a baj, hogy a 20 pálya után már annyira kezd nehéz lenni, hogy téped a hajad, rágod a körmöd: azt sem tudod, mit csinálj kínodban. Persze azért is nehezítik ennyire, hogy vegyél életerőt, meg különböző segítő boostereket. Nagyon le van egyszerűsítve a vásárlás: meghökkentett.
Nem vettem én semmit: csak kíváncsiságból megnéztem. Kérik a mobil számodat: és hip-hop levonják az összeget. Ily módon a fiatalok nagy veszélynek vannak kitéve. Felhívnám a szülők figyelmét, hogy tartsák nyitva a szemüket:  ha a gyerek elég gyakran kér pénzt, hogy töltse fel a mobil kártyáját: vonja kérdőre.
Persze a gyereknek mi keresnivalója a facebookon? (18 évesnek kell legyél, hogy regisztrálj) - na de tudod: még a szomszéd kutyának is van külön oldala, épp a 6 éves ferikének ne legyen? Mit mondanak az osztálytársak, haverek? Facebook nélkül nem lehet élni!! 
Erről ennyit:
Megjelenés: 2012 november 14
Itt van a link:
Kép róla: 


2. Farm Heroes Saga
Ezt is sokan játszodják. A pályák mintha izgalmasabbak lennének. Mindig valami új dolgot kell csinálj. 
A zöldségek meg gyümölcsök meg nagyon bejönnek. Jól megcsinálták. Talán jobb is mint a Candy-s.
Megjelenés: 2013 március 26
A link: 


3. Papa Pear Saga
Egy kicsit bugyutább játék.
Mást kell csinálni: a golyókat különböző tartályokba kell lőni... 
Nekem nem tetszett. Nagyon minimalisztikus.
megjelenés: 2013 március 28


4. Bubble Witch Saga
Na ez pont ugyanaz mint a bejeweled, csak megváltoztatták a külsejét, meg tettek hozzá boszorkányokat, hogy kavargatják a varázs szerüket. Ez a játék nem tetszik. 
Megjelenés: 2011 szeptember 15


5. Pet Rescue Saga
A lényege, hogy mentsd meg az állatokat... egyszerű kis játék de idővel nehezednek a pályák. Gyerekeknek jó. Messze lemarad a farm heroes-tól. 
megjelenés: 2012 valamikor


6. Hoop de Loop Saga
Ennek az alapja már a Zuma játék, csak jóval szarabb. Ezen látszik, hogy mennyire nem figyelnek oda a minőségre: csak gyártják a sok app-okat, hogy zsebeljék a pénzt. Kapjanak rá az emberek, hogy fizessenek...
Megjelenés: 2012 február


7. Bubble Saga
Na ez már túl gyerekes: lányos. Királynős meg rózsaszín topánka. 
Megjelenés: 2011 július 26


8. Pyramid Soltaire Saga
Mjaj még van sok? 
Mna jó ez a játék még elfogadhatónak tűnik. Ez is egy régebbi játék feldolgozása, de ez már megszokott. Kalandjáték feeling, de elindítjuk és mégsem az... 
Megjelenés: 2012 április


9. Puzzle Saga
Végre ez az utolsó.
Ez valahogy nem indult el. Lehet már nem támogatják ezt a játékot. Amennyit láttam belőle: elég  egyszerű: gyereknek jó kis agyfejlesztő logikai játék. 
Megjelenés: nem találtam dátumot: de a játék neve alatt azt írja beta: úgyhogy valami új szarság lehet ez is.


Már meguntam a Sagaskodásokat: eléggé kimerített ez a bejegyzés.
Mi tetszett nekem?
A top  5 (a többi nagyon rossz)
1. Farm Heroes Saga
2. Candy Crush Saga
3. Pyramid Soltaire Saga
4.Pet Rescue Saga
5. Papa Pear Saga

Idegesítő lehet: hogy egyiknél sem lehet Full Screenbe tenni a játékot. (legalábbis facebookon)
Amúgy ezeket nem ajánlom senkinek se: időpazarlás: esetleg válassz egyet és azt néha bütyköljed. 


Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban