100


Ez a 100 -dik bejegyzésem. Ezért következik egy kis áttekintés...

A blogom első bejegyzését 2012 április 25 -én írtam. Elkezdtem a blogozást. A blog tematikája változatos: mindig azt írom  meg, amire épp felfigyelek, vagy bosszant: bármiről írok: ami persze engem érdekel.
Tudom: így olyan mint a moslék. 
Általában a blogok azért lesznek sikeresek: mert az írója egy adott témáról ír. De én ilyen vagyok: a blogom jellemez, hiszen engem (majdnem) minden érdekel: ezért nincs hogy csak egy adott témáról írogassak.
Azonban: mellőzöm a sport, politika, celeb dolgokat (nem érdekelnek) : ezért a blogom ezektől mentes.
Sokat írtam a számítástechnikáról: ezeket sokan el is olvasták. Lehet, hogy nem vállt hasznukra: de ez van.




Blogom kinézete:
Szeretem a változatosságot: ezért néha a blogom kinézete is más-más külsőt kapott. Jelenleg vissza raktam a régit: azért mert ez optimális: könnyen lehet olvasni, teljes méretben jeleníti meg, nincs vele gond ... és viszonylag jól is néz ki. Lehet, hogy idővel lecserélem ezt is.

Blogot mindenki elkezdhet írni: van sok lehetőség: wordpress, blog.hu, blogger... Kinézetileg a bloggert (blogspot) ajánlom. Könnyen lehet alakítgatni a kinézetet: és elég felhasználóbarát. A wordpress egy kicsit komolyabb. Blog.hu -nak az előnye pedig az, hogy kialakult egy blog közössége. Én a bloggerbe kezdtem és lehet, hogy itt is maradok egy darabig : mert nincs vele gond : EDDIG. (amúgy meg a Google kezében van: ez mindent elárul)

Statisztika

Jelenleg a blogom 27 880 megtekintéssel rendelkezik
Naponta átlagosan 100 - an kattintanak az oldalra.
Legsikeresebb bejegyzéseim: Nagy Magyar Torrentoldalak (6300 megtekintés), Kretén Magazin (1994 - 2009) (3000 megtekintés), Zenelejátszó Programok (1200 megtekintés), A világ legnehezebb nyelvei (900 megtekintés) ....


Egyéb statisztikák képekben:





Meddig fogom a blogot írni? Remélem sokáig. Lehet idővel csak a személyes dolgokat fogom megírni, lehet majd stílust váltok ... ez majd eldől.

A fenti statisztika a blogger overview alapján készült.
Még készítettem egy Google Analytics adminisztrációs felületet: csak ez nem annyira pontos: fél éve tettem be a blogomat (de lehet, hogy korábban) ezért a feljegyzései csak az utolsó hónapokra érvényesek.


Hónapos statisztika:


Újabb statisztikák : majd a 200 -dik bejegyzésnél. 
:)))


Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban