Programok amiket használok (Win)


Szeretem tesztelgetni a programokat : hasznosak, érdekesek, és sok közülük elengedhetetlen. A számítástechnika a csúcson van. Ha jól belegondolunk az utóbbi időben nem volt nagy fejlesztés hardverek terén. Már van i7 processzor ... szuper gyors videókártya ... SSD ... meg miegymás. Csak az a baj, hogy sokan nem tudják kihasználni. Nem is lehet (esetleg durva grafikájú játékok esetében: de ott van a konzol kéremszépen): ezért most a hansúlyt az aplikációkra, az új operációs rendszerekre, programokra fektették: ha már van szuper gépünk használjuk is ki alapon. 

A mai bejegyzésben gondoltam leírom azokat a programokat, amelyeket én használok, (időnként vagy állandóan): és amiért sokat használok, ezért ez a bejegyzés egy kicsit hosszúra fog sikeredni.


Ami most van a gépemen:
1. Aimp3 : a kedvenc zenelejátszóm, sokkal jobb mint a winamp: a kezelése kezdetben gondot okozhat, van ami máshol van mint a winampba: de ha megszokod nem tudsz megválni tőle. A mobil eszközökön is nagyon híres (talán a legjobb): AIMP néven lehet megkerseni a google playből: csak az a baj fizetős, de 2 eurót érdemes rááldozni. 
Windowsra innen:
Letölthető: http://www.aimp.ru/ (igen orosz, most mit tudjak vele csinálni?)

2. U Torrent: Néha szoktam torrentezni (na jó mindig) : legális dolgok letöltésére :D Az űj u torrent változatok valahogy nem jöttek be, ezért én még mindig az 1.8.5.-ös verziót használom. (remekül működik)
Aki az újat akarja: http://www.utorrent.com/
Aki régebbi verziót (2.2 -es is jó): http://www.oldapps.com/utorrent.php

3. Sony Vegas Movie Studio : talán a legjobb filkészítő, vágó program. Csak meg kell  venni. Ezért nem teszek be linket, mert nem érdemes.

4. Ashampoo Photo Commander 11: képszerkesztő, nagyon jól néz ki: és egyszerű. Olyan win 8 -as külső. 
Én nem tudom, hogy, leszedtem, kérte, hogy aktiváljam, regisztráltam (email, jelszó stb) és azóta Pro-n van. 
A honlapjukon azonban azt látom hogy 50 dollár. 

5. Advanced System Care 6: nem használtam eddig antivírust: vigyáztam, hogy ne vírusolódjak be... ezt a  programot csak kipróbálás céljából raktam fel: de úgy megtetszett, hogy rajta is hagytam. Nagyon komplex: Cleaner, malware, Spyware, antívírus egyben, mja meg uninstaláló is! Hihetetlen
Fizetős!

6. Ashampoo Burning Studio 2010 : igen lemaradtam e tekintetben, tudom, hogy már 2013-at írunk. Régebben sok dvd-ket írtam magamnak. A nero mindig elcseszte: ez pedig egyet se. Amiért a 2010-esnél maradtam: ez van meg: megszoktam, csinálja a dolgát, köszönöm szépen. 
Fizetős!

7. Teamviewer 8 : néha fordulnak hozzám emberek, hogy kérdezzenek ezt -azt: te miért nem jelenik meg a DVD Romom, Mi lett a gépemmel olyan lassú stb. Én nem nagyon szeretek magyarázgatni: hogy ide menj, meg azt csináld: csak ennyit : add le a Team Viewer ID -t és Jelszót megnézem. Hasznos kis program. Hasonló még a Log Me In -is. Az a fő, hogy ingyenes mindkettő.

8. iTunes: nem vagyok nagy apple rajongó: de amit bevallok, hogy az iTines az egy nagyszerű alkotás. Azért van fenn, mert Podcastokat innen szoktam hallgatni és letölteni (legálisan) Csak idegesít, hogy mindig feltelepíti az idétlen Qiuck time Playert.

9. VLC Media Player: erről nem érdemes írjak, mindenki tudja, hogy tökéletes.

10. Skype: na meg persz ez is, a legfontosabb.

11. Google Chrome: igen Google párti vagyok: na és?
https://www.google.com/intl/en/chrome/browser/
-----------------------------------------
bocs, közbe átváltottam Operára: http://www.opera.com/

12. Microsoft Office: na itt nem írok évet: jelenleg a 2003-as és a 2010 van fenn (kettő egyszerre: egy kicsit zavarják is egymást) Nemsokára kipróbálom a 2013-ast is, azt hallottam elég jó. 
2003 vagy 2010? 2010- több benne a funkció: nem egyértelmű?

13. Recover My Files 5 : 5 -ös szériát használom, mert ez vállt be. Valami nagyon fontosat letöröltem a gépemről, igaz sok idő alatt, de visszahozta nekem. Mja Fizetős!

14. Gameranger: néha szeretek játszani hálózatba: pl Fifát. A gameranger pedig erre alkalmas. Egy csomó szobát találhatsz, és csinálhatsz: játszodhatsz bárkivel: csak legyen accountja. (kell regisztrálni)
A program ingyenes, ezért itt a weboldala: http://www.gameranger.com/

15. Google Earth: mindig rajta van a gépemen, igaz, az utóbbi időben a böngészőből előhívott google térkép gyorsabb, de kevesebb funkcióval rendelkezik.

16. Power Iso: én nem Deamon Toolsozok: ez a kis Power iso program nekem pont ideális: egyszerű és nagyszerű.

17. AIDA 64: néha szoktam használni ha kell: abszolút mindent megmutat: milyen géped van, alkatrészeit (számukat is), Proci hőmérsékletét ... stb rengeteg mindent. Fizetős, de ha letöltöd 30 napig használhatod:

18. Uniblue DriverScanner 2013 : hogy mindig friss driverek legyenek a gépeden. Sajnos fizetős, de van egy ingyenes hasonló progi is. (manuálisan kell leszedjed a programokat: ő csak annyit tesz, hogy megkeresi)

19. Winrar : jaj majdnem kifelejtettem http://www.rarlab.com/download.htm

20. Dexpot: hasznos kis program: azok számára ajánlom , akik sokat dolgoznak gép előtt, és nem elég nekik 1 képernyő. Virtuális képernyőket készít, s billentyűkombinációkkal váltogathatod őket (Linuxon alapból benne van ez az opció)
http://dexpot.de/ (igen  német)


ezen a képen is vannak jó kis progik

Egyéb hasznos kis programok: mna ezeket már nem számozom:

Fraps: amit csinálsz a képernyőn lefilmezi, hanggal (ha beállítod). Általába a game tutoriálosok használják.

Secunia: figyelmeztet, ha valamidhez adtak ki új verziót: winamp, videókártya, alaplap, chrome... bármire riaszt: http://secunia.com/

Youwave: ha a számítógépeden ki akarod próbálni az android alkalmazásokat : http://youwave.com/(de azt hiszem fizetős)

JogoBox: ez egy olyan program, hogy csak na. Aki 20 év körüli (minimum) az biztos élvezni fogja. Ingyen vannak rajta régi DOS -os játékok. Teszteltem, és szuper ajánlom mindenkinek:
Ingyenes!

Paint.net: a windowsba integrált rajzolóprogram elég butácska, de itt van ez az ingyenes remekmű

Foxit Reader: Az Adobe Acrobat Readert nem szeretem: amúgy meg nagyon vírusozzák mostanába. A Foxit Reader letisztult, gyors és szép kis Pdf olvasó. Ingyenes!

F. Lux: aki sokat ül számítógép előtt, irodai munkát végez: annak ez a program nagyon hasznos. A pontos időt véve alapul, beállítja neked autómatikusan, hogy a képernyőd milyen kontraszton világítson. (este sötétebb, reggel világosabb) - és persze emiatt takarékos is: green programocska.

Pidgin: Ma már mindenhol be vagyunk regisztrálva: facebook, yahoo messenger, google plusz, hotmail... ez egyesíti őket és mindehol elérhetővé tesz. Multifunkciós chat program. 

Notepad ++ : a programozó hajlamúaknak, de nem csak: 

What's my computer doing : nem viccelek, ez a program neve. Kimutatja, hogy milyen programok futnak meg stb stb

IrfanView: meguntad a windows képnézegetőét? Itt egy alternatíva. Még némileg szerkesztheted is vele a képeket.

Real Temp: ha bajod van a gépeddel: ajánlom, hogy tedd fel. Mutatja, és vészhelyzet esetén figyelmeztet: hogy figyelj öcskös: melegszik a videókartellád.

Picasa: említettem az Irfanview képnézegetőt, de ha a szépre mész, akkor ez nagyon csicsás...

Media Player Classic: a VLC után szerintem a legjobb. Egyszerű és remekül viszi a videókat. 

WintoFlash: igen bármilyen windowst : ezzel a kis programmal fel lehet tenni egy usb stickre, csak vigyázz, olvasd el előtte, hogy hogy kell pontosan: weboldalon képekkel bemutatja.

Password Depot Professional  : jelszavaidat tárolja Fizetős!
de vannak ingyenesek is: http://keepass.info/

Fences: sokat használtam. ha már eleged van, hogy a desktopod rendezetlen: itt van egy program ami segít rajtad. Sajnos az új verzió fizetős, azonban a régi 1.1 -es ingyenesen letölhető. Sok helyről letörölték már az 1.1 -est, de ezen még fennt van: http://downloads.yahoo.com/software/stardock-fences (nem tudom meddig)

Na jó meguntam, már van úgyis elég program... ajánlom mindenkinek: letesztelt progik, szóval semmi vírus nincs bennük. (vagyis az oldalon amit megadtam)
Figyelmeztetés: Vigyázz mikor instalálod őket: van amelyik más programokat is fel akar tenni ( ha már ingyenes, valamiből húzzon hasznot) ezért az Ask Toolbar, babylon meg ilysemikről vegyük le a pipákat!!!

Címkék: , , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban