Criminal Case


Mind jöttek az üzenetek, hogy gyere játszodjál te is Criminal Case (tudod a klasszikus: Szopós Feri Criminal Case felkérést küldött) Figyelmen kívül hagytam őket: valahogy facebookon a City Ville játék óta nem játszok. 1 évig nyomtam azt az idétlen városépító szart: elegem lett. 
Az egyik haverom mind mondta, milyen jó a Criminal Case... míg egy nap azon töprengtem, hogy mit szeret annyira azon a zagyvaságon: elindítottam, hogy próbáljam ki: és láss csodát megtetszett. És talán végig is viszem. Miért?


Nagyon jó játék: egyszerű, de nagyszerű. A lényege az, hogy küldetéseket (másra gondoltál?) kell véghezvinni. Egy krimis játék, ahogy a címe is suggalja. Eleinte kiválasztod a kinézetedet. Rendőr leszel a játék folyamán. Külalakodat játék alatt majd megváltoztathatod, de figyelem: játékpénzt kell fizetni érte. (mondjuk, hogy legyen szemüveged, vagy walkie-talkid). Azután kapsz egy egyszerű térképet, amin nyomon követheted, hogy hol is jársz a játékban + Criminal Case barátaid hol állnak éppen.
Az enyéim még jóval előrébb, ahogy a képen is látszik, na de megálljatok csak!!! 


Múlt hete kezdtem, 4 ügynél tartok: profi lettem! Még a rendőrfőnököm ki is tűntetett. Az anyját ... a végén én leszek a főnök. Vajon lesz ilyesmi? 
Tehát gyilkossági (eddig csak ilyenek voltak, de lehet majd idővel lesz más ügy is, de kétlem: épp azért Criminal Case) ügyeket kell megoldani. 2 nap alatt ha ügyes vagy (vagy veszel energiát : gondolhatod, hogy nem ingyen: paypal meg Visa aha meg Mastercard) meg is oldhatsz 1 -et és átvisz a másik ügyre.
A játékban van XP (és nem windows), ami a szintlépéshez kell (Level). Minden szintlépés után az energiád fullra megy fel. (kb csak ennyi a szerepe: mna meg, hogy verjed a melled, hogy én már 50 szinten vagyok, te meg csak 20 -nál haha) Az energia minden ilyen játék alapja : lehetett volna több is, de hagyjuk inkább. 110 energiád van (eddig nekem nem emelkedett) : 1 pálya (Criminal Scene) 20 energiát vesz el. Igen jól számolod : csak 5 pályát tudsz átvinni... azután meg kell várjál, hogy gyűljön az energiád (4 percenként 1 energia : elég kevés) . Ezért nem szeretem ezeket az idétlen energiás játékokat: mind késztet, hogy vegyél hamburgert 10 euroért, hogy legyen energiád. Na tudod mit: azért se: edd meg te azt a szaros kis Cheesburgert. 
Ezek az energiák ellenére is: játszom: hiszen hasznos kis játék:
- az egész logikai alapú: pályák szerkezete: keresd meg ezt - azt - amazt, vagy keresd meg 45 másodperc alatt ezt-azt meg amazt, vagy rakd össze a képet (puzzle) vagy betesz 2 képet: na keresd meg a különbséget.
- angol nyelvleckének is elmegy (sőőőt: angol nyelvlecke) : Rosetta Stone megirigyelhetné. (ha nemhiszed: próbáld ki: amíg elfogy az energiád: https://apps.facebook.com/criminalcase)

... csak, hogy tudjad, hogy milyen: ha nem indul letiltotta a drága Youtube:


Amiért most elfogyott az energiám: képek a google images támogatja (első kivételével)

Ez még az én képem: ezek az ügyek: kell szerezni csillagokat, hogy továbbmehess az egyikről a másikra.
Tehát ez az egész 1 ügy: és ahogy látszik: 9 alügye van (hogy is nevezzem már): a legtöbb az olyan: hogy keresd meg a felsorolt dolgokat, a 3 dik (a képen) az a puzzle, 5 -dik (ahol az óra van) : 45 másodperc alatt a lehető legtöbb dolgot kell megkeresni, az utolsó pedig 2 képet kapsz elválasztva és meg kell keresni a különbséget.

Itt van a klasszikus : keresd meg a képen a wallet, olive és heart- ot (ha ráviszed az egeret a szavakra megjelenik az eredeti kinézetük: csak az időbe telik- és az időt is pontozza- minél kevesebb idő alatt oldod meg az ügyet, annál jobb pontot ad: na és persze kielőzöd a barátaidat)

Sokakat zavar ez az energia a játékban: de ki lehet küszöbölni azzal, hogy maximum naponta 2.szer indítod el a játékot: reggel és este. (amíg az energiád rehabilitálódik) Tehát maga a játék nem vesz el sok időt, max 10 percet: ennyi angol nyelvtanulás és logika egy napra kell!
Röviden ennyi a játékról, persze vannak olyan dolgok, hogy vehetsz pénzért boostot meg ilyesmi, de inkább nem komplikálom.
Mennyien játszodják: hát ha a facebook likeot vesszük alapul, jelenleg 13,5 millió emberke.
Csak össehasonlításképpen: City Ville 33 millió (jó de ez már őskori a criminalhoz képest), farmville 39,5 (na jó), Angry Birds kb 25 millió...

Van itt egy toplista amit találtam a neten: nem pontos, de nayjából elfogadható:


Persze ez nem azt jelenti, hogy az első a legjobb és az utolsó a legszarabb. Itt a népszerűség beszél. 
Mindent összevetve, egy nagyon jól összedobott játékról van szó. Nincsenek bug-ok, vagy unalmas részek (legalábbis eddig): jól felépített minden. Attól eltekintve: hogy ingyenes játék, de valójában mégse az: szeretem.
100 energia 6, 30 dollárba kerül: mi van? Ha el tudnám adni az én energiáimat (lehetne küldeni másoknak) meggazdagodnák. Csinálnék vagy 500 facebook oldalt (ilyen Piri, Miri, Marika, Szaros Pista nevűeket) elindítanám mindegyiken a játékot: és mikor újragenerálódna az energia eladnám 5 dollárért (akciósan) 1 nap 2 szer regenerálódik, tehát : matek feladat: 500 X 2 = 1000 (tranzakció naponta) Ezt megszorzom az 5 dollárral - és máris naponta keresek 5000 USD -t. Facebookon meg betehetem végre, hogy van munkán: Page Administator. 1 hónapba pedig lenne egy 150.000 USD fizetésem. 
Csatlakozik valaki a Businessbe? 



Címkék: , , ,

9 megjegyzés:

  1. Szia! Tudnál segíteni? Nem jutok át a 3. pályára. Köszi

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=B3gHRu0n4Rk Talán ez majd segít. Nem tudom, hogy nem tudsz átjutni: a criminal case ben nincs olyan hogy ne juss át: csak időbe telik

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is nagy rajongó vagyok, de a harmadik pályára én sem tudok átmenni, elvileg (ha jól értelmezem) kell szereznem három ismerőst, aki támogat (vagy vmi ilyesmi), elküldöm a felkérést, és semmi nem történik, ennek lassan már egy hete, és az idegbaj kerülget - enyhe elvonási tüneteket produkálok :)))

    VálaszTörlés
  4. :)) talán azért mert a barátaid közül már nem játssza egyiksem. Bevallom már én sem.
    Eleinte izgalmas volt... de a játék előrehaladtával egyre egysíkubb- nincs benne izgalom.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, én is pont így jártam a 3.pálya előtt :-(
    de legalább már tudom, hogy nem csak én jártam így.

    VálaszTörlés
  6. Látom; jó régen nem járt erre senki. Nekem is a 3. pályára való átjutással van gondom. Válasz, ahogy nézem, eddig a többieknek sem érkezett. Azért remélem, va még valaki, aki látogatja a blogot és tudja is a választ, mert én hónapok óta nem jutok át. Köszi! Jó játékot! Sziasztok.

    VálaszTörlés
  7. szia! Nekem nem sikerül a 3-AS SZINTRE ELJUTNI MERT AZT ÍRJA H KÉRJEK SEGÍTSÉGET AZ ISMERŐSEIMTŐL EGY RIPORTHOZ :s TE MIT TUDNÁL ERRŐL ÍRNI VAGY MI LEHET A GOND VAGY VALAKI TUDNA E ERRŐL VMI JÓ TÁJÉKOZTATÁST ADNI !!??? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM...KATALIN

    VálaszTörlés
  8. Kedves Katalin. Igen: kell kérni segítséget az imserőseidtől. Bejelölöd őket és ők amikor elfogadják tovább tudsz menni.
    Az egész játék így működik. Pl a Candy Crush is ha játszol: van amikor kell kérni segítséget azoktól akik még játszodják hogy tovább tudj menni a másik fejezethez.

    VálaszTörlés
  9. En a 3.szintre ugy jutottam at hogy letoltottem a telefonomra az appot es elorevittem az idot ez telefonon mindig bejon raadasul ezt felgyorsitja az elemzest es a toxicologiat is felgyorsitom 1 het alatt vittem at egy szintet! Remelem tudtam segiteni mindenkinek akinek gondja volt!

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban