Szilveszter 2013

   

    ... vagyis igyunk amíg tudunk!!! Sokak számára (vagyis mindenki számára) ezt jelenti ez a nagy nap. Talán így a legjobb, bulizzuk át, ünnepeljünk barátainkkal és hányjuk le egymást akár többször is. Szeretem a szilvesztereket és nem azért mert ilyenkor ihat az ember amennyit akar, hanem azért mert van egy hangulatja. A buli is másabb, persze kell hozzá egy megfelelő társaság. Érezzük jól magunkat és köszöntsük az új évet vídáman: vagy rosszabb esetben másnaposan. Mindegy, a lényeg, hogy emlékeinkben egy sikeres szilveszternek maradjon meg. (és a képeken jól nézzünk ki)
     Az idei szilveszterem felejthetetlen volt és nem azért mert segg részegre ittam magam. Elővigyázatosan fogyasztottam a Peroni söröcskéket... és mna megízlelgettem ilyen - olyan borocskákat is. Nem estem össze, nem beszéltem kínaiul és nem verekedtem a szomszéddal. Jól éreztem magam, átlagos illuminált állapotban még a mulatós táncokba is bele mertem kóstolni.
     De kezdem az elején.

Időtartam: 30 december - 2 január : olyan erős 3 nap, egy faházikóban Bélis mellett (Calatele) fenyvesek között, autóval, barátokkal, ismerősökkel, egy részeg cigit kéregető falubelivel, egy kutyával és talán még egy macskával is. (láttam egyik nap egyet)
Az idő lehangolóan tavaszias volt. Hó sehol, de szerencsénkre az eső is elmaradt. A napocska sütött egész végig. Látszott rajta a nagy erőlködés. Akart melegíteni jobban is, de nem tudott.
     19 - en voltunk összesen. Sokan, ezért is sikeredett ilyen jóra a party. (vagy minek is nevezzem már) A 4 nap hamar eltelt. Mindig kaptunk valami elfoglaltságot. Kártyáztunk, Activityztünk (hű ezt így írják? lehet törökül kezdem el írni nemsokára a blogomat), Monopolyztunk stb. Jól elszórakoztunk. Csupán a kajakészítés volt fárasztó.
Tüzijátékunk is volt (azért mert okosak voltunk és vettünk): igaz én csak a videókon döbbentem rá: hogy " jé de szép is volt" A pezsgő a híresztelések szerint nem a gyomrunkba, hanem néhány ember ruháján kötött ki. Utána tánc meg a szokásos szilveszteri party hangulat. Nem említek neveket: mert már a youtube is a felhasználómat törölte személyi jogok megsértése miatt. Jó na : Tomi Horkol :))) Volt akinek problémája volt az alvással.
              Minimalisztikusan töltök fel néhány képet, hogy legyen a bejegyzésnek egy kis designja:

A házikó: röviden és tömören. Látszik, hogy derült ég, süt a nap, hó csak dekoráció jelleggel bír

Ez meg a házikóból lett lefényképezve. De ni ott is pont 2-en állnak.

... hogy ne sértsek meg semmilyen jogot: ezért ni teh : én vagyok, ahogy épp mutatom a csapatomnak a kitalálnivalót. (ami jelen esetben a sasol- amit persze nem találtak ki)

Besegítettem a konyhába is: mert szeretek főzni (amit tudok), de itt csak a krumplipucolás van lencsevégre kapva. Én meg egy kis agressziót próbálok beiktatni: bocsi Orsi.

Felpörgetve az eseményeket... Laci és segédei sütötték kint a finom húst, a leves is elkészült. Megettük, leitattuk stb

Egy kis pokerstars...

A híres Calatelei tüzijáték


Iszom a sört, tánci - tánci. Megy a gomba. Ninja Misi, na ki a kirány, a Misi ... meg stb 

Másnap még egy másnapos Activity.

Hazafele meg megnéztük Bélist:

Hazaérve meghűltem (ahogy sokan mások is), még most sem gyógyultam ki belőle. (ezért is írtam ilyen későn) Az írásom egy kicsit össze - vissza lett megfogalmazva, hogy egy kicsit érezhető legyen a sör, bor és pálinka számotokra is: drága olvasóim: Kínából, Kubából, Kuwaitból és Dél-Koreából. (tudom, hogy csak fránya vírusokat akartok a blogomon terjeszteni: tűnjetek a blogomról!!! :)))

Mindenkinek Sikerekben gazdag (azaz sok pénzt) Boldog Új Évet Kívánok!
Búcsúzóul az örök szilveszteri klasszis: az ABBA- tól



Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban