Na Mit Hozott a Mikulás?


     Business az egész, de nézzük a jó oldalát. A gyerekek boldogok és ez jó. Én is vártam mikor kicsi voltam. Mindig hozott édességet, egy kis játékot, mna meg Coca-Cola- t. Sose láttam a Mikulást, de mindig ott volt a gondolataimban és kérdeztem magamtól, hogy vajon, hogy jutott be a Mikula bácsi a lakásunkba mikor még kémény sincsen? Mna de ezt hanyagoljuk. Régen nagyon vártam a telet, mert jött a Mikulás és az angyalka. Szép emlékek voltak: a családi vacsora, az öröm és a boldogság.
     Az idén nem tettem ki a csizmámat, nem is pucoltam meg a cipőmet (szégyen és gyalázat!), ezért a Mikula bácsi úgy gondolta, hogy inkább az asztalra teszi az ajándékot. Örültem neki, mert épp megkívántam a Milka csokoládét. Mit hozott? Hát egy kis csomagot: volt benne 1 finom mogyorós csoki, csokival bevont marcipán, 2 mentolos bon-bon, 3 banán és egy déli gyümölcsös kis csomag. Sajnos képet nem csináltam róla, mert megettem az egészet (így jár aki nem gondolkozik előre) csak ennyi maradt belőle...


     Másnap meglátogatott keresztanyám: és tőle is kaptam egy kis csomagot.
A Mikulás tehát nálam is járt: jó fej ez a pocakos bácsi: nem csak a gyerekeknek hoz miden jót: piros almát s mogyorót. Nemsokára jön az angyalka is: annak már írok egy levelet nemsokára (persze itt: neten- mert az angyalka is netezik, nem?) hátha beteljesül a kivánságom.
Címkék: ,

1 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban