Zeneajánló : Anima Sound System - 68



 Szeretem őket: főleg a régi Anima hangzást. Egyszerűen zseniálisak voltak. Ezt a számot én mindig is szerettem, és bármikor szívesen meghallgatom. Ez volt az Anima első sikeres számja: 1998 -ból: ekkor persze a videoklippek (főleg az új csapatoknál) eléggé minimalisták voltak. A klipje ennek ellenére szerintem zseniális és van egy története. Szerintem ma is megállja a helyét: biztos!  A Buddha Bar zenei válogatás lemezén is szerepelt ez a dal: méghozzá az első kompiláción (1999).
     A dal műfaja közel áll hozzám, hiszen trip-hop, chill out, ambient, dub, garage zenéket is nagyon gyakran hallgatok. Megfogott ez a stílus már a kezdtetek kezdetén. 
    
Hivatalos Oldaluk: http://animasoundsystem.com
Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban