TransilvaniA Facebook Group

     Az első plakát

    Sokat szoktam böngészni. Van amikor rábukkanok valami olyan dologra, ami szép emlékeket elevenít fel. Szeretek nosztalgiázni, szeretek egy kicsit visszamenni az időbe, és elmerengeni a múlton. Ez az egyik dolog. A másik meg, hogy szeretek városokról és szép helyekről nézegetni képeket. 
Gondolkoztam és gondolkoztam... mna jó bevallom, csak egyszeriből jött egy ilyen ötlet, hogy mi lenne, hogyha csinálnék egy facebook csoportot (group), ahol lehetne egy kicsit nosztalgiázni, lehetne szép helyeket megnézni, egy közösséget létesíteni, aki szereti az ilyen dolgokat... és végül megcsináltam. Még nem hívtam meg senkit: előbb egy kicsit helyrepofozom, de nemsokára hivogatok néhány embert a baráti listámból. Talán elindul egy ilyen lavina: valakinek megtetszik ő is meghívja a barátait ... a barátja is meghívja saját barátait stb. Nem a hírnév, vagy a pénz miatt nyitottam, hanem tényleg az a célom, hogy egy közösség csiszolódjon belőle... és hogy segítsünk egymásnak, megosztani szép fotókat különböző helyekről és nosztalgiázni egy kicsit stb.
     Milyen is lesz?
- A címe TransilvaniA : de lehet, hogy idővel megváltoztatom: elérhető az alábbi linken: https://facebook.com/groups/transilvaniaro Ha kedvet kaptál hozzá máris csatlakozhatsz.
- Idővel a Photos (Képek) menüpont alatt, minden egyes erdélyi híres városról és helyről lesz egy album. Bárki tölthet fel képeket. 
- Moderátori szereppel majd felruházok egyes személyeket (admin), akit látok, hogy aktívabbak az oldalon. Az ő feladatuk és egyben az enyém is, hogy rendezgesse az oldalt és hogy a román vagy épp magyar ellenes hozzászolásokat törölje. Ezzel még nem tudom, hogy mit kezdjek, mert ha beindul az oldal biztos lesznek ilyen hozzászólások, hogy a miénk volt ez az ország... nem adjuk vissza! vagy menjetek vissza a hegyebe! stb. Nem szeretem az ilyen túlzott patriotizmust. Rá kéne ébredjünk, hogy össze kell tartsunk és ha ez nem megy akkor az ország sose fog előre haladni.
- Az oldalon bármilyen nyelven hozzá lehet szólni a képekhez:  a másik becsmérlése nem javasolt. 
- Az eddigi feltöltött képek vegyesen voltak kiválogatva a internetről. Panoramio, google image, különböző facebook oldalak .. ezért elnézést azoktól akik véletlenül rádöbbennek, hogy jééé ezt a képet én csináltam. (odaírhatja)
A téma tehát Erdély, lefényképeztél valamit? Oszd meg velünk ... Ha netalán az oldal lógóját és a nevedet a fotóra szeretnéd tenni: küld el a képedet az oldalon található címre és én majd logóval visszaküldöm.
Eddig elérhető: Zilah, Kolozsvár, Brassó
Csatlakozz az oldalhoz: nem bánod meg!

https://facebook.com/groups/transilvaniaro

...................................................

Utóirat: 2018 - Sajnos ez a csoport megszűnt, de vannak ehhezs hasonló oldalak, pl:
https://facebook.com/erdely.oldal.original
https://facebook.com/groups/erdelyi/about



Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban