Önlikeolgatás


     A facebookot leírhatjuk 3 szóval: share, like és a borzasztó jatékfelkérések. Megjelent egy új stílus is az önlikeolgatás. De most minek? Megosztassz egy Youtube klippet és azonnal meglikeolod a saját idétlen kis posztodat? Már megosztottad nem? Ebből az következik, hogy szereted, minek azt még meg is likeolni? Talán nem vagy biztos benne, hogy szereted- e eléggé, s megosztás után újrahallgatva bebizonyosodsz róla, hogy ez tényleg tetszik? vagy unatkozol? és látod, hogy nem likeolgatják és akkor te ilyen módon el akarod indítani a likelavinát? Kiszámítod Thálesz tételével, hogy ha én meglikeolom, akkor 30% -al megnő a barátaid önbizalma: és elkezdik ők is likeolgatni?Vagy talán már annyira berögződött az agyába a sok like-like -like (mert már mindehol jelen van), hogy már reflexből nyom egy nagy likeot? Feltöltök egy képet - azért töltöm fel, mert tetszik, ezután még meglikeolom, hogy húúú de szexy vagyok atyaúristen!

 Felvetődik az a kérdés is, hogy amit megosztassz, hány embert érdekel? Ne posztolgassál már nekem zagyvaságokat, hogy neked ez az indián neved, meg hogy még 34 éved van hátra az életből... mna meg az undorító képeket, ki akarná meglikeolgatni? Kiteszel nekem kibelezett kutyákat, meg beteg gyerekeket, hogy én naponta belefussak és elvegyék a kedvemet? (amúgy az mind vírus: vagyis egy személy akar klikkelgetéssel egy kis pénzhez jutni). Az a baj, hogy ezeket a bejegyzéseket akit zavar nehezen tudja eltávolítani... időigényes. A legpraktikusabb módja az, hogy az illetőt törlöd a barátaid köréből, vagy egyszerűbb metódus, törlöd a facebook profilodat.
     Likeolgassad csak a saját képeidet, osszál meg idétlen, értelmetlen szarokat! Az a baj, hogy az ilyen bejegyzések miatt, van amikor nem figyelsz fel, valami értékesre, elveszlődik a rengetegbe. Ami talán még megoldás lehet a tolerancia ami ebben az életben nagyon fontos... csak nem mindenki toleráns. Gondoljuk át, és cselekedjünk erkölcsösen. Ezzel a szép gondolattal zárnám is soraimat. Még így a végére én is lenyugodtam és mintha már megbántam volna amiket írtam: de neeem már megint likeolgatja valaki saját magát! Borzasztó! Hogy azt a...
     Ötlet: közeledik a választás - Mi lenne ha egy kezdeményezést indítnának hogy az ócska pecsétet kicseréljék egy ilyenre?


Talán ilyen módszerrel a fiatalokat is rávennének, hogy menjenek el szavazni, legalábbis az első ilyen szavazásra biztos sokan elmennének, hogy nevessenek egy jót vagy épp lefényképezhessék (mja ezt nem szabad: csak úgy elméletileg vetettem fel) és feltegyék a facebookra. Ha valamelyik ország ezt az ötletet ellopja tőlem: részesedést kérek!!! 

Ebben a bejegyzésben: 17 -szer használtam a like kifejezést: sajnálom!
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban