HogyMiVan?

   Látható, hogy ezt a blogot több témakörben írogatom. Azokról a dolgokról írok, amik engem érdekelnek: főleg zene, számítástechnika, földrajz, környezet, gondolatok. Talán túl eltúlzom a dolgokat, hiszen egyes blogok azért híresek, mert csak egy adott témakörben íródnak. Én nem ezt akarom, nem akarom, hogy a blogom híres legyen.
     A mai naptól egyre több személyes bejegyzés lát majd napvilágot. Kevésbé magamról, inkább a körülöttem végbemenő dolgokról írok. Azt már nemtudom hogy ez kit fog majd érdekelni.

A leghíresebb bejegyzésem eddig a Nagy Magyar Torrentoldalak. Általába az oldalamra téved az, aki beírja googléba, hogy magyar torrentek, beload meghívó, meg ingyen torrent meghívók. Ez talán jó dolog, hiszen egyre többen akadnak rá az én kis blogocskámra, azonban vannak negatívumai is: facebookon egyre többen kérnek (hiszen kitettem az oldalam) különböző torrent oldalakra meghívókat. Ezúton üzenném, az a bejegyzésem csak tájékoztató, és nem valami meghívó osztogató. Nemsokára majd lesz alkalom, hogy a felesleges meghívóimat elosztogassam, de majd írok bejegyzést. Addig is ne vegyen fel senki, akinek csak a bithumen, ncore meg beloadra akarnak meghívót. Sajnos nem tudok segíteni.
     Amiért én azt vallom, hogy az újítások nélkül nem tud a társadalom továbbfejlődni, ezért szerény kis blogomat is alávetem néha egy kis design változtatásra. Ne lepődjön majd meg senki, ha majd decemberbe egy havas táj fog megjelenni a háttérben.
     Remélem, hogy ez a blogger sokáig fog működni, és nem válik köddé, mint egyes oldalak. Nagyon rossz érzés lenne az, ha mondjuk 3 év után megszűnne a blogger és vele együtt az oldalam is. Nem hiszek az oldalak maradandóságába, és meg van rá az okom is. Nemrégiben a megauplod.com- ot zárták be. Oda veszett sok giga fontos anyagom. Valahogy megbíztam benne, hiszen egyre népszerűbb és jobb lett. De tévedtem: bármi odaveszhet az interneten, ezért nem bízok a felhő alapú tárolókban sem. (Skydrive, Dropbox...) Tudom, hogy írja, hogy biztonságos sőt azt híresztelik, hogy jobb mint ha külső merevlemezen tárolnánk a különböző dolgainkat.(meg ez a jövő) Az internet egyre több támadásra számíthat, ezért honnan tudhatom, hogy az FBI nem zárja be azt is,  mert illegális tartalmakat azért ezekre is fel lehet tölteni, sőt Skydriveon már meg is lehet osztani.
     Egy kicsit eltértem a témától, de ez gyakran fog még előfordulni... de már későre jár, még bedobok egy filmet és alszok. Mna de ez már kit Érdekel?

Megjegyzés: amiért én általába szeretem ha egy oldal színes és vannak benne képek is, ezért az én blogomat is úgy alakítom ki, hogy a témával kapcsolatosan valami kép legyen az elején. Nem volt jobb ötletem, erre a semmilyen bejegyzésre bebiggyesztettem egy horrorisztikus képet. (épp supernaturalt nézek) ez van: aki mást akar: keressen egy képre (amelyik tetszik) a googlen és takarja le vele.

Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban