Viszlát Băsescu

   
256 - pro szavazattal felfüggesztették elnöki állásából Băsescu államfőt. A referendumot (népszavazást) július 29- én tartják meg. 50+1 % -al (leváltás mellett) végleg búcsút mondhatunk neki. Kijelentette, hogy nem még jelölteti magát. Jelenlegi ideiglenes államfő : Crin Antonescu. 
     Valahogy úgy vagyok a politikával, hogy nem érdekel. Ami itt folyik ez nem politika, ez : majomparadé. (nem a torrentoldal)

Megnézem néha a román hiradót, de őszintén megmondva : egyre untatóbb számomra. Kedvenc hírcsatornám antena3, de egyre jobban eltávolodok tőle. Eléggé agresszív... nem szeretem. Híreket azért nézek, hogy tudomásom legyen a körülöttem történő dolgokról. Nem érdekel a sok veszekedés amit az antenások művelnek műsoraikba. A Realitatea is ilyen... csak az inkább PDL -s csatorna. Talán a TVR Infót fogom ezentúl nézni, hiszen ott általába elmondják a híreket és szia. Külföldi hírcsatornákat nézve, ilyeket nem tapasztaltam. Az Euronews a kedvecem : a jól összeállított kis hírei, semmi agresszíó, végén meg a jó kis időjárás előrejelzés. A BBC is rendben van.

     Visszatérve a témára : A román politika nálam üres halmaz. Két nagy párt PDL és USL ... Üresek, és azok is üres dolgok, amelyeket uralkodásuk alatt csinálnak. 
NEM ÉRDEMES FOGLAKOZZAK VELE. LE IS ZÁROM A TÉMÁT... POLITIZÁLÁS FELFÜGGESZTVE

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban