Vége a Csillag Születiknek


Igen, vége. De nemsokára kezdődik az X - faktor és a Csillag Születik új szériája. (ahogy már megszokhattuk) Csillag Születikben a zsűri tagokat lecserélték. (csak Hernádi művésznő maradt meg a régiek közül) Puzsér Róbert már az elején szimpatikussá vált számomra. Minden tehetségkutatóban (még a Britain got Talentben is)  kell legyen egy gonosz, egy szigorú zsűritag. ... NE  rinyáljunk, hogy jaj Puzsér így meg úgy. Gonosz, nem kellett volna azt mondja annak a lánynak... mondhatta volna szebben is. bla bla bla
     A Kommenteket olvasván kitudódott, hogy azért sokan megszerették ezt a galád Puzsért is. Mégsincs elveszve a jó ízlés. Mielőtt tovább mennék belinkelem Puzsér facebook honlapját
Rátérve a versenyzőkre: a mostani szériában voltak nagyon tehetséges emberek, és voltak olyanok akik nem érdemelték meg, hogy továbbjussanak a top 12 - be. (Pl. a komikus Kővári Máté szerintem nem volt vicces. (+ Plazma sem érdemelte meg, hogy bekerüljön)
     Győztem: Mészáros János Elek
A Top 5 számomra:
nr.1: Quantum XXL
nr.2 : The Immigrants
nr.3: Szirota Jennifer
nr.4: Negyela Bernadett
nr.5: Mészáros János Elek vagy Juhász Marci

     Az Immigrants nagyon jó volt, és egyetértek Puzsér szavaival, mondván, hogy akkor estek ki , mikor a legjobb produkciójukat nyújtották. Szerintem Bernadett is elég korán kiesett, nem érdemelte meg.
     Plazma, Prügyi Duó, Kővári Máté és Latin Karnevál még most sem tudom, hogy miért és milyen okból jutatták tovább a zsűritagok.
     Mindegy, a következő Csillag Születikben remélem újból láthatjuk Puzsért. Csak miatta néztem, ahogy gondolom sokan mások is.
     Erről a műsorról, még sokat írhatnék, azonban szerintem épp elég ennyi. Én az RTL Moston néztem a műsort. Kibírhatatlan a minden 20 percben leadott reklám kavalkád. Neten, szépen megnézegetem, unalmas részeknél bele-bele viszek, elkerülvén ezáltal az értelmetlen részeket.

........................

     A tehetségkutatókról még annyit, hogy :
     Kevés műsort szoktam nézni a tv-ben. Nem foglalnak le, unalmasak és nagyon de nagyon nívótlanok. Legszívesebben a duna tv műsorait nézném. Utálom a reklámokat... utálom kivárni amíg elmondják, hogy miért is válasszuk az OTP bankot, vagy hogy miért pusztítja el a Domestos a baktériumok 99,99 % - át. Kiss Ádámtól idézve én is megkérdem, hogy azt a 0,01 % - ot már miért nem pusztítja el ??? 
Egy kicsit eltértem a témától... csak azt akartam írni, hogy a duna tv-n (-k ugye, mert már duna world is van ) valamint a magyar televiziókon még vannak értelmes műsorok, reklámok nélkül. Dehát mindenkinek más az ízlése ugyebár.
     Tehetségkutatók egy részét nyomon követem, neten !!! a felsoroltak ellenére is. Talán azért mert nem akarok lemaradni, hiszen ma már ez a divat. A tv2- őn lévő Megasztár eléggé rosszul sikerült. (szerintem) a zsűri tagok itt is le lettek váltva, csak Mester Tamás maradt meg a régiek közül. Friderikuszt nem kellett volna lecserélni, hiszen szerintem feldobta a műsort. (persze aki szereti- nekem nincs semmi bajom vele, az öniróniái mulatságosak)
     Végezetül bocsánatot kérek, hogy a bejegyzés ilyen össze visszára sikeredett...

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban