Mondd te kit választottál?


     Talán ez lesz az utolsó bejegyzésem a politikáról. Értelmetlennek tartom. Ami ebben az országban folyik, az nem politika, hanem teljes káosz, rablás, hazugság és átverések halmaza. Ami a mostani választáson történt abszolúte kiábrándító. Nem hiszem el, hogy ide jutott az ország.
     Június 10. önkormányzati választások napja...

Ez a nap olyan volt számomra, mint a többi, csak annyi, hogy lementem a közelben lévő iskolába szavazni. (mégis szavaztam) Nem voltak sokan, kimondottan jól lehetett szavazni. :)) Megkaptam a lapokat és egy pecsétet. Bementem a szavazófülkébe, elvégeztem küldetésem, postáztam a véleményem és la revedere (viszontlátásra). Másnap bemondták az eredményt: a polgármester maradt aki volt, az a személy aki indiferens, aki nem hallgatja meg a városa lakóinak kívánságát, aki alig-alig csinál valamit a városba (hogy ne írjam, hogy semmit)

Néhány hozzászólás a netről:
- gratulálok polgármester úr, remélem, hogy a következő 4 évben kevesebbet fog lopni
- nem is tud beszélni
- az eredményeket látva, nincs okom Zilahra visszamenni (külföldön dolgozó ember)
... A polgármester 68 % - al győzött, és a szavazások előtt nyilatkozta, hogy ő nem tart a választásoktól, biztos benne, hogy az USL - re szavaznak a lakók.... Így is lett.
Hogy történhetett ez meg?
- USL: új párt, a lakók látván az új betűpárosítást, szavaztak a másra (betűpárosításnak hívom, mert a volt PSD és PNL - koaliciójából jött létre... szóval nincs szó semmi másról, hiszen PSD sokáig hatalmon volt)
- Szavazók tudatlansága: van aki nem tudta, hogy ki a jelenlegi polgármester. Szerintem szavazni az menjen, aki tudja, hogy kire szavaz. Mindenkinek kéne legyen egy minimális politikai ismerete. De itt az a jellemző, hogy 3 miccsel és némi kenyérrel, a jelölt '' lefizeti'' a szavazókat, befolyásolva ezzel őket ... ,, jó ember, jó szíve van...némileg jól is néz ki... adott nekünk enni, adott 50 lejt... csak jobb lehet. IGEN PERSZE!!! '' Szavazunk arra aki már volt - folytonos körforgás a jellemző - PSD és PDL. Egyik periódiusba az egyik, azután a másik. Így mindkettőnek jó... hiszen egyformán, egyforma mennyiségben tudnak lopni, és meggazdagodni. Csak azokat az embereket sajnálom, aki tesz a változásért, csak nem tud mit tenni, ha a többség elnyomja.
- a másik teóriám: az átverés: honnan tudjam én, hogy a szavazatokat helyesen számolják össze, és a végleges eredmény valós - e ? Nem voltam ott, nem filmezték le, nincs webkamera a helységben... a szavazó bizottságot könnyen le lehet fizetni... vagy más alattomos megoldásokkal lehet a szavazatokat hamisítani.
- végezetül pedig megemlíteném, hogy általába azok az emberek, amelyek tudják, hogy miről van szó, tudják, hogy ki kicsoda... nyitott szemmel járnak a világba, azok általában nem mennek el szavazni.  Gondolván, hogy nincs értelme elmenni, amit meg is értek.
Lépjünk tovább

Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban