kolozsvári blog

Képet Készítette Ágoston Szabó


     Rátaláltam erre a blogocskára a google segítségével. Megközzelítőleg 100 bejegyzéssel rendelkezik. Felülete egyszerű, de egyben design-os is. Tulajdonosa ismeretlen. Nincs kiírva a blogon.
     Sok érdekességet olvastam itt Kolozsvárról. Átböngésztem az egészet. Szerintem egy egyetemista írkál bele, gondolom felmenvén Kolozsvárra elkezdett érdeklődni a kincses város iránt, és gondolta megossza a tapasztalatait. Nem rossz ötlet. Szerintem mindenki aki a blogra téved nagy lelkesedéssel és örömmel olvassa majd az írásait. A képek javarészét ahogy én látom saját alkotás.  Az oldalon lévő Live Traffic szerint naponként átlagosan 30 -an klikkelnek rá, ami nem is olyan rossz.
     Néhány bejegyzése eltérő témával rendelkezik: együttesek bemutatása (néhány csak) : Parazitii, Morometii, vagy épp Románia imázsa és román - magyar konfliktus...
     2012-ben leállt a bejegyzések posztolásával. Lehet, hogy épp államvizsgára készülődik, vagy talán épp nincs ideje... na de kérem!

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban