Magamról

Gondoltam mégis írok egy keveset magamról.
     A nevem, ahogy a weboldal címe is sugallja: Biró Zoltán. Zilahon születtem. Életvídám, néha szomorú, gondolkodó teremtmény vagyok. A tanulmányaimat Kolozsváron végeztem a Bábes - Bolyai Tudományegyetemen: 3 év Földrajz alapképzés + 2 év Turizmus és Területfejlesztés Mesteriképzés. Ennek ellenére csak a bejegyzéseim töredékét fogja tartalmazni a földrajz ( még nem tudom ), hiszen e tudományágon kívül még rengeteg minden érdekel.
     Legfőképp a zene az, amely kitölti a napjaim legnagyobb részét. Szeretem a zenét, bármilyen minőségi zenét szívesen meghallgatok. Azonban kedvenc stílusaim között az elektronikus zene (trance, house, tech - house, electronica, chill out, electro, techno, break beat...), az alternatív rock, a retro, rock, jazz, ambient szerepel.
Zeneszerkesztéssel, Zenemixeléssel is szoktam foglakozni, amit egy külön honlapomon szoktam közzétenni: http://chilloutsessionworld.blogspot.com. A zene számomra az élet nélkülözhetetlen eleme.
Ezenkívül érdekel a számítástechnika: ezen belül is az internettel kapcsolatos dolgok, programok, a webdesign.
     Pszichológia, Filózófia (az ember filozófiája): emberek viselkedése, és olyan kérdések amelyekre nehéz megadni a választ. Pl. A lét
     Társadalomtudományok: Népesség, Szociológia, Gazdaságtan
     Közgazdaságtan: ezen belül is az alapismeretek, melyekre szerintem mindenkinek szüksége lehet az életben.
     Természettudományok.
     És kihagytam még a Földrajz tudományágait is: ezen belül mindent szeretek, csak a Térképészetet és a Geológiát nem. Hogy miért? Talán azért, mert e két tudományterülettel volt a legtöbb gondom az egyetemi képzésem alatt. :))
   Remélem a blogom olvasható és élvezhetővé válik... Persze 2 bejegyzéstől mit várok...mna de fogjak is bele :))

Egyelőre Ennyi.
Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban